ویژگی گنجیاب حرفه ای

ویژگی گنجیاب حرفه ای

ویژگی گنجیاب حرفه ای

دستگاه فلزیاب به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در دنیا شناخته می شود. این دستگاه، در انواع برندهای مختلف و با تکنولوژی ها و مدارهای گوناگون تولید و روانه بازار می گردد. به همین علت است که خرید فلزیاب ممکن است با سختی همراه باشد و نتوانیم از بین مدلهای مختلفی که وجود دارد، یکی از آنها را انتخاب کنیم.

در این مطلب سعی کرده ایم به چند ویژگی از یک فلزیاب حرفه ای اشاره کنیم. اگرفلزیابی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را داشته باشد، امیدوار باشید که یک فلزیاب حرفه ای خریداری کرده اید و نیازهای شما را برای یافتن فلز یا طلا و یا حتی گنج برطرف خواهد کرد.

توجه داشته باشید که استفاده از فلزیاب ها با توجه به نوع زمین و بسیاری از موارد دیگر انتخاب می شود که شما باید در هنگام خرید فلزیاب با متخصصان این دستگاه ها مشورت های لازم را به عمل آورید.

برخی از مشخصات فلزیاب حرفه ای

عمق نفوذ

حداقل عمق نفوذ برای یک فلزیاب حرفه ای ۳ الی ۴ متر در نظر گرفته می شود. در صورتی که فلزیاب نتواند تا این عمق را تحت نفوذ قرار دهد، نمی‌توان اعتماد کافی را به آن داشت و به همین علت به عنوان یک فلزیاب حرفه ای شناخته نخواهد شد.

نشانگر متراژ

از نکات مهمی که باید در مورد خرید یک فلزیاب حرفه ای به آن اشاره کنیم این است که حتما فلزیاب حرفه ای دارای نشانگر متراژ است تا بتواند عمق فلزیاب گنج را به صورت دقیق و تقریبی مشخص نماید.

تنظیم فرکانس

از دیگر ویژگی هایی که باید به عنوان ویژگی های مد نظر در یک فلزیاب حرفه ای به آن اشاره کنیم این است که فلزیاب و طلایاب حتما باید دارای قابلیت تنظیم فرکانس باشد تا بسته به شرایطی که در آن قرار گرفته اید، فرکانس مد نظر خود را بر روی دستگاه تنظیم نمایید.

 

ویژگی گنجیاب حرفه ای 09909061300-09100061388
ویژگی گنجیاب حرفه ای فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

نشانگر حساسیت

ویژگی دیگری که فلزیاب های حرفه ای و با کیفیت با خود به همراه دارند، نشانگر حساسیت است. این نشانگر کمک می‌کند تا حساسیت لحاظ شده را کم یا زیاد نمایید و به همین صورت دقت تشخیص طلا و فلزات بالاتر می رود.

تفکیک‌پذیری

از دیگر نکات مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که دستگاه فلزیاب حرفه ای باید حتما قابلیت تفکیک کردن بین آهن و غیر آهن را داشته باشد. نوع جدید دستگاه های فلزیاب دارای قابلیت تشخیص طلا و تفکیک طلا از دیگر فلزات نیز هستند.عموماًتمامی دستگاه‌های فلزیاب حرفه ای باید این ویژگی را داشته باشند.

بالانس دستی

بالانس بودن دستگاه فلزیاب از نکات بسیار مهمی است که باید دقت فراوانی به آن شود. بهترین حالت این است که دستگاه فلزیاب دارای بالانس دستی باشد. در صورتی که بالانس دستی نداشته باشد، بالانساتوماتیک هم می‌تواند به عنوان یک فلزیاب خوب مورد بررسی قرار گیرد.

میزان تفکیک حداقلی

همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه فلزیاب حرفه ای باید توانایی تفکیک پذیری بین آهن و غیر آهن و حتی فلزات مختلف با طلا را داشته باشد. طبقنتایجی که افراد گرفته‌اند، بهتر است دستگاه فلزیاب حداقل تفکیک ۵۰ درصدی داشته باشد.

حذف ذرات

یکی دیگر از ویژگی هایی که در تشخیص درستی فلزیاب کمکمی‌کند، این است که بتواند ذرات را حذف نماید و واکنش خاصی نسبت به ذرات برگها و… از خود به نمایش نگذارد! این ویژگی بسیار مهم می تواند به تشخیص درست تر و کاربردی تر کمک نماید.

سیستم کاری Pl و VLF

فلزیاب حرفه ای باید دارای سیستم کاریVLF و PI باشد. اگر ازPI تغییر یافته استفاده کند نوعی مزیت محسوب می شود. دلیل این موضوع این است که سیستم کاریPI تغییریافته ترکیبی از دو نوع سیستم کاریVLF و PIاست

 

ویژگی گنجیاب حرفه ای 09909061300-09100061388
ویژگی گنجیاب حرفه ای فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

تصویری بودن فلزیاب

از نکاتی که باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها از آن به عنوان نکته برای بازاریابی دستگاه های فلزیاب خود استفاده کنند این است که تصویری بودن دستگاه فلزیاب می‌تواند عملکرد بالاتر و بهتری داشته باشد. چیزی که مشخص است این است که شاید دستگاه های تصویری فلزیاب جلوه بهتری داشته باشند و حرفه ای تر و زیبا تر جلوه کنند، اما عملکرد متفاوتی ندارند. به همین علت نمی توان گفت که استفاده از دستگاه فلزیاب تصویری می‌توانند به عملکرد بهتر دستگاه فلزیاب کمک کند.

جدید ترین دستگاه گنج یاب موجود در بازار کشور

استفاده از با کیفیت ترین و پیشرفته ترین گنج یاب مزایای بسیار زیادی خواهد داشت.

مهمترین مزیت های آن میتوان به یافتن هرگونه شی فلزی گم شده در خانه و یا باغ اشاره کرد.

با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی محل دقیق تمامی وسایل فلزی گم شده در خانه را در کمترین زمان بیابید.

دقیق ترین دستگاه گنج یاب کدام دستگاه است؟

وقتی به دنبال دقیق ترین گنج یاب هستید باید مشخص کنید که برای چه نوع فعالیتی می خواهید دستگاه خریداری کنید.

چون هر مدل دستگاهی دارای عملکرد و کارایی خاص خود می باشد.

مثلا اگر به دنبال پیدا کردن سکه و فلز طلا هستید باید از یک مدل دستگاه استفاده کنید.

یا اگر به دنبال کشف دفینه و گنج ها بزرگتر هستید باید سیستمی را تهیه کنید که مناسب برای این کار باشد.

 

ویژگی گنجیاب حرفه ای 09909061300-09100061388
ویژگی گنجیاب حرفه ای فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

دقیق ترین دستگاه گنج یاب عبارت اند از :

دستگاه های گنجیاب حرفه ای چگونه کار می کنند؟ 

فلزیابها با انتقال میدان الکترومغناطیسی از سیم پیچ جستجو به زمین کار میکنند که با هرگونه اهداف فلزی در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرند و یک میدان الکترومغناطیسی خود را مجدداً منتقل می کنند سیم پیچ جستجوی آشکارساز ، زمینه ارسال مجدد را دریافت میکند و با ایجاد پاسخ هدف به کاربر هشدار میدهد فلزیاب و طلایاب های Minelab قادر به تمایز بین انواع مختلف اهداف هستند و میتوان آنها را طوری تنظیم کرد که اهداف ناخواسته را نادیده بگیرند.

سه نوع تعادل اصلی زمین در یک دستگاه طلا یاب وجود دارد :

  1. بالانس دستی زمین : تنظیم دستی سطح زمین به طوری که حداقل مقدار سیگنال زمین شنیده میشود
  2. بالانس خودکار زمین : آشکارساز به طور خودکار بهترین تنظیم تعادل زمین را تعیین میکند این سریع ساده و دقیق تر از تراز دستی زمین است
  3. ردیابی تعادل زمین : گنجیاب به طور مداوم تنظیم تعادل زمین را هنگام تشخیص تنظیم میکند این اطمینان را می دهد که تنظیم تعادل زمین همیشه درست است.

 

ویژگی گنجیاب حرفه ای 09909061300-09100061388
ویژگی گنجیاب حرفه ای فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

به چه نوع دستگاه طلایاب و گنج یاب نیاز داریم؟

نوع فلزیاب انتخابی شما بستگی به نوع غنیمت دارد همچنین باید بدانید در کجا آن را جستجو میکنید به طور کلی سه نوع فلزیاب برای مقاصد مختلف وجود دارد کاوش سکه و هدفهای زمینی ، کشف ساحل و زیر آب و جستجوی طلا. آشکارسازهای ساحلی و زیر آب قوی تر و مقاوم در برابر زنگ زدگی هستند تا به خوردگی هوای دریا و آب شور کمک کنند آنها همچنین ضد آب هستند (یا دارای اجزای ضد آب هستند) و برای تشخیص از طریق آب و ماسه طراحی شده اند که خواص متفاوتی نسبت به خاک خشک دارند.

آشکارسازهای طلا از فرکانسهای بالاتر برای تشخیص تفاوت بین طلا و سایر فلزات استفاده میکنند اینها برای مناطق غنی از طلا در ایالات متحده مناسب هستند فلزیاب چند منظوره برای مبتدیان بهترین است این میتواند سکه و سایر اشیاء فلزی را پیدا کند و گاهی حتی میتواند مقداری طلا را بو کند اگر مطمئن نیستید که چه نوع آشکارساز را تهیه کنید اغلب یک راه حل چند منظوره است زیرا بیشترین گزینه را برای آنچه و کجا میتواند شکار کند ارائه میدهد.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما