فلزیاب لورنز زد 2

فلزیاب لورنز زد 2

فلزیاب لورنز زد2

سیستم فلزیاب لورنز زد2 یک فلزیاب خاص پالسی میباشد که در دسته بهترین فلزیاب های کشور میباشد.این سیستم دارای تکنولوژی پیشرفته میباشد که حساسیت و دقیت بالای دارد برای کشف طلا و گنج های با ارزش است. (شرکت آراز تجارت قدرتمند ترین فلزیاب خود را معرفی کرده است که نام آن دستگاه فلزیاب GEX8500 میباشد.)

این سیستم قدرتمند lorenz z2 که ساخت شرکت لورنز دیپ مکس آلمان است قدرت و توانایی بالای در تفکیک انواع فلزات و کشف آنها را برای شما عزیزان بسیار راحت و آسان میکند.

سیستم قوی فلزیاب لورنز z2 در زمین های دارای نمک و معدنی از خود عملکرد ثابت و خوبی نشان داده است و توانای خوبی در تفکیک و حذف فلزات دارد به همین دلیل رضایت مشتریان را جلب کرده است.

 

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا 09909061300

 

 

 

عمق کاوش لورنز z2

دستگاه لورنز زد 2 دارای فناوری Pulse GBS ( سیستم تعادل زمین) است و همین ویژگی باعث می شود که قدرت عمق زنی بالا برود و بهترین عملکرد را داشته باشد.

همچنین علاوه بر فناوری قبلی از تکنولوژی PST (فناوری شکل دهی پالس) هم استفاده شده است. همین کار باعث می شود سیگنال های بسیار قدرتمندی را وارد زمین وارد کند و قدرت کاوش عمق دستگاه لورنزZ2 بالا می رود.

کویل های کوچک و بزرگ در کنار این دستگاه است که موقه استفاده از کویل های بزرگ این زمینه را فراهم می کند که اشیاء بزرگ در عمق های بسیار بالا را تشخیص دهد و همچنین وجود کویل های کوچک باعث می شود که قطعات کوچک مانند سکه و طلاهای ریز را در عمق های کم شناسایی کند.

🟡نقطه زن لورنز زد2 – Lorenz Z2

✅ساخت شرکت لورنز دیپ مکس آلمان
✅سیستم کارکرد پالسی (Pulse GBS)
✅اضافه شدن ویژگی قدرت PST برای عملکرد و عمق بهتر و بهینه سازی برای کار در سراسر جهان
✅حساس به انواع فلزات از قبیل طلا،نقره،برنز و..
✅عملکرد پایدار در زمین های معدنی و نمکی
✅کاربری ساده با صفحه نمایش LCD
✅دارای قدرت تفکیک فلزات
✅قابلیت مشخص کردن نقطه دقیق با فریم
✅قابلیت حذف فلزات ریز ناخواسته
✅سرعت بالای پاسخ صوتی با قابلیت تنظیمات مختلف
✅قابلیت تعیین نمودار برای تعیین دقیقتر با دیتالاگر
✅دارای چک باتری با صدای هشدار صوتی
✅دارای کویل های ضدآب

 

 

قیمت فلزیاب لورنز زد2 09909061300
فروش فلزیاب لورنز زد2 فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

عمق کاوش لورنز z2

فلزیاب لورنز Lorenz z2 با وزن کم و حجم کوچکی که دارد طراحی زیبا و جذابی هم دارد.سیستم نمایشگر دستگاه lorenz z2 تصاویر اشیاهای زیر خاک را به صورت کاملا واضع نشان میدهد.

دستگاه مشتکل از برترین و آخرین تکنولوژی روز دنیا است که باعث میشود دستگاه به راحتی بتواند نویز ها وامواج مزاحم را رد کرده و اهمیتی ندهد و شما را به سمت هدف بکشد.تولیدکنندگان این دستگاه از بدنه فلزی و آلومینیومی استفاده کرده اند تا شما در شرایط دشوار و سخت بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

دستگاه لورنز z2  با فناوری پیشرفته پالسی توسط شرکت آلمانی لورنز دیپ مکس ساخته شده است و با فشردگی قطعات در برابر ضربه و همچنین بدنه فلزی و مقاوم با آلومینیوم و پوشش اکسیدی به کمک فناوری Anodizing در نقاط های مختلف زمین بسیار مقاوم است و اجزا و قطعات استفاده شده این دستگاه بسیار محکم و مهندسی ساخته شده است.

بین شرکت هایی که در جهان وجود دارد فلزیاب های پالسی زیادی تولید شدند که هیچ کدام از آن دستگاه به هیچ عنوان نمی توانند با طلایاب لورنزz2 رقابت کنند.

وجود نرم افزاری پیشرفته جدید در این دستگاه باعث شده که مبدل های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کند و با استفاده از نظارت های کنترلی کار شده روی دستگاه بیشترین عملکرد و بازدهی را برای کاوشگران رقم می زد و جویندگان طلا به راحتی می توانند تمامی اهداف نظیر طلا ، سکه ، جواهرات و اشیاء با ارزش را درون زمین پیدا کنند.

کاوش با دستگاه لورنز زد 2 برای تمامی اجسام ریز و درشت و در عمق های کم و زیاد امکان پذیر است شما به راحتی می توانید با استفاده از کویل هایی که همراه این دستگاه است به عمق های دلخواه خود برسید.

 

 

 

قیمت فلزیاب لورنز زد2 09909061300
فروش فلزیاب لورنز زد2 فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

 

قدرت تفکیک بالای فلزیاب لورنز z2

لورنز زد 2 توانایی تفکیک فلزات را به راحتی می تواند انجام دهد و اشیاء غیر آهنی و آهنی درون زمین را می تواند تشخیص دهد و نسبت به طلا بسیار حساس است در صورتی که حتی نیم گرم را درون زمین یافت کند به راحتی شناسایی و شکار می کند.

فلزیاب لورنز Lorenz z2 در مناطقی که سیگنال ها و نویز های مزاحم الکترومغناطیسی وجود دارد با طراحی جدیدی سیم پیچ هایی که انجام شده است تمامی این نویز و سیگنال های را حذف می کند و موقه کاوش خط را به حداقل می رساند.

این دستگاه نسبت به طلا و نقره و همچنین اشیاء گرانبها بسیار حساس است و موقه برخورد در کمتر از چند ثانیه اپراتور را از وجود گنج با خبر می سازد.

 

 

قیمت فلزیاب لورنز زد2 09909061300
فروش فلزیاب لورنز زد2 فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

 

تست فلزیاب لورنز Lorenz z2

در محیط های صخره ای، کوهستانی شنی و ماسه ای می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این دستگاه در زمین های نمکی و یا زمین های با انواع خاک های مغناطیسی و تغییرات دما به راحتی اهداف را تشخیص می دهد.

فلزیاب Lorenz Z2 دستگاهی با کارایی بالا است که توسط گنج یاب ها و فلزیاب ها به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ابزاری قدرتمند و قابل اعتماد است که قادر به تشخیص فلزاتی است که در اعماق زمین مدفون شده اند.

فلزیاب Z2 دارای طراحی منحصر به فردی است که آن را از سایر فلزیاب های موجود در بازار متمایز می کند. مجهز به فناوری القای پالس است که دقت تشخیص فلزات را بدون آلارم کاذب تضمین می کند. این می تواند بین انواع مختلف فلز تمایز قائل شود و بر این اساس سیگنال های صوتی را می دهد.

فلزیاب لورنز Z2 دارای چندین ویژگی است که استفاده از آن را آسان می کند. رابط کاربر پسند آن به افراد مبتدی و متخصص اجازه می دهد تا به راحتی از دستگاه استفاده کنند. این دستگاه همچنین سبک وزن است و حمل آن را در طول جلسات طولانی گنج یابی آسان می کند.

 

 

خرید و فروش در واتساپ 09100061388

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

آسیامدرن

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما