فلزیاب خوب و ارزان

فلزیاب خوب و ارزان

فلزیاب خوب و ارزان

فلزیاب‌ها ابزارهای مفیدی هستند که برای جستجوی فلزات در زمین‌ها و سطوح مختلف استفاده می‌شوند. هرچند که فلزیاب‌های گران قیمت و با کیفیت بالا وجود دارند، اما برای افرادی که می‌خواهند با بودجه محدودی به دنبال فلزیابی کوچک و ارزان هستند، نیز فلزیاب‌هایی وجود دارند که عملکرد خوبی دارند و می‌توانند به اهداف آنان برسند. در این مقاله، به بررسی فلزیاب خوب و ارزانی که می‌توانید برای اهداف خود انتخاب کنید، پرداخته می‌شود.

 

یکی از فلزیاب‌هایی که می‌تواند برای اهداف خود مناسب باشد، Garrett ACE 200 است. این فلزیاب دارای عمق شناسایی تا 6.5 فوت و حساسیت بالا است و می‌تواند فلزات را در زمین شناسایی کند. همچنین، این دستگاه  سبک و قابل حمل است و قیمت مناسبی دارد.

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا

 

نکاتی که باید در نظر داشت:

1. عمق شناسایی:

یکی از مهمترین ویژگی‌های، عمق شناسایی آن است. با عمق شناسایی بالاتر، می‌تواند فلزات را در عمق‌های بیشتری شناسایی کند. بنابراین، برای جستجوی فلزات در عمق‌های بالا، فلزیابی با عمق شناسایی بالاتر توصیه می‌شود.

2. حساسیت:

حساسیت دستگاه نشان می‌دهد که چه مقدار فلزی را در زمین می‌تواند شناسایی کند. فلزیابی با حساسیت بالاتر، می‌تواند فلزات ریزتر را بهتر شناسایی کند. برای جستجوی فلزات ریز، فلزیاب با حساسیت بالاتر توصیه می‌شود.

3. وزن:

وزن  باید مطابق با نیاز شما باشد. دستگاه سبک تر، راحت‌تر قابل حمل است، اما ممکن است قدرت شناسایی آن کمتر باشد. برای جستجوی فلزات در مناطقی که فاصله‌های طولانی باید پیمود، فلزیاب سبک تر توصیه می شود.

 

فلزیاب خوب و ارزان09909061300-09100061388

 

 

4. قیمت:

به میزانی که برای جستجوی فلزات مورد نظر شما نیاز است، باید مطابق با بودجه شما باشد. برخی از فلزیاب‌های موجود در بازار ممکن است بسیار گران باشند، اما فلزیاب‌هایی با کیفیت خوب و قیمت معقول نیز وجود دارند.

5. نوع فلزیاب:

نوع فلزیابی که برای اهداف خود می‌خواهید استفاده کنید، نیز باید با نیاز شما هماهنگ باشد. برای مثال، برخی ازدستگاه ها به صورت دستی عمل می‌کنند و شما برای شناسایی فلزات باید آن را به زمین فشار دهید. در حالی که برخی دیگر ازدستگاه ها  به صورت الکترونیکی عمل می‌کنند و شما باید تنها دستگاه را به زمین نزدیک کنید تا فلزات را شناسایی کنند.

6. شرایط زمین:

شرایط زمینی نیز باید به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب دستگاه مدنظر قرار گیرد. برای مثال، اگر در منطقه‌ای با ترکیبات خاصی از خاک و سنگ‌ها هستید، باید  با قابلیت شناسایی فلزات در این شرایط را انتخاب کنید.

 

 

فلزیاب خوب و ارزان09909061300-09100061388
فلزیاب خوب و ارزان فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

چند مورد فلزیاب خوب و ارزان

نوکتا پالس دایو (Nokta PulseDive) یکی از دستگاه‌های چندمنظوره است که توسط شرکت نوکتا طراحی و تولید شده است. برخی از ویژگی‌های دستگاه نوکتا پالس دایو عبارتند از:

  • قابل استفاده در زیر آب: این دستگاه با داشتن قابلیت ضدآب، می‌تواند در شرایط زیر آب نیز به خوبی عمل کند.
  • دارای دستگاه پین پوینتر: قابل استفاده به عنوان یک دستگاه پین پوینتر برای تشخیص و شناسایی دقیق محل فلزات است.
  • استفاده به عنوان یک دستگاه سکه‌یاب: با استفاده از حالت سکه‌یاب، می‌توانید به راحتی سکه‌ها و سایر موارد ارزشمند را در زیر زمین پیدا کنید.
  • تنظیم حساسیت: با تنظیم حساسیت دستگاه، می‌توانید عمق و حساسیت تشخیص فلزات را تنظیم کنید.
  • سبک و قابل حمل: به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن، می‌توانید این دستگاه را به راحتی در سفرهای خود همراه داشته باشید.
  • قابلیت استفاده در شرایط مختلف: قابل استفاده در شرایط مختلفی از جمله شن و ماسه، خاک، سنگ‌های آهنی و سایر مواد فلزی است.

 

فلزیاب دیانا (Diana metal detector) یک دستگاه الکترونیکی است که برای شناسایی و تشخیص فلزات مختلف در خاک و زمین استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی فلزات را شناسایی می‌کند. این دستگاه بر روی یک شانه نصب شده است و با حرکت شانه بر روی سطح زمین، به دنبال فلزاتی می‌گردد که در خاک یا زمین فرو رفته‌اند.

فلزیاب دیانا دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت تشخیص فلزات مختلف، حساسیت قابل تنظیم، عمق شناسایی تا 20 سانتیمتر، قابلیت تشخیص فلزات در زمین‌های مختلف مانند شن، خاک، سنگ و آهنگری است. همچنین، صفحه نمایش LED این  اطلاعاتی مانند نوع فلز شناسایی شده، عمق آن و وضعیت باتری را نشان می‌دهد.

 

 

فلزیاب خوب و ارزان09909061300-09100061388
فلزیاب خوب و ارزان فروش در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

 

چند مورد فلزیاب خوب و ارزان

فلزیاب سیمپلکس (Simplex metal detector) یکی از فلزیاب‌های موجود در بازار است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود از آن استقبال می‌شود. این فلزیاب توسط شرکت معتبر Nokta Makro طراحی و تولید شده است.

  •  قابلیت تشخیص فلزات مختلف از جمله طلا، نقره، برنج، آلومینیوم، فولاد و… را داراست. علاوه بر این، این فلزیاب دارای حساسیت قابل تنظیم است که به کاربر اجازه می‌دهد تا حساسیت فلزیاب را به نوع خاک و شرایط محیطی متناسب باشد.
  •  دارای صفحه نمایش LED با کیفیت بالا است که اطلاعاتی مانند نوع فلز شناسایی شده، عمق آن، وضعیت باتری و حالت عملکرد فلزیاب را نمایش می‌دهد. همچنین، این فلزیاب دارای عمق شناسایی تا حدود 60 سانتیمتر است که بسته به نوع فلز و شرایط محیطی متفاوت است.
  •  دارای طراحی ساده و کاربرپسندی است که می‌تواند تجربه کاربری را برای کاربران بهبود بخشد. همچنین، قیمت این فلزیاب نسبتاً مناسب است که برای افرادی که به دنبال فلزیابی با قیمت مناسب هستند، گزینه خوبی محسوب می‌شود.

 

نتیجه‌گیری:

در نهایت، انتخاب فلزیاب مناسب برای شما باید بر اساس نیاز شما و شرایط خاصی که در آن قصد جستجو دارید، صورت گیرد. با مطالعه و بررسی ویژگی‌های مختلف، می‌توانید یک دستگاه با کیفیت و مناسب برای خود پیدا کنید.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09100061388-09909061300

 

با این حال، به یاد داشته باشید که تنها یکی از ابزارهای مورد نیاز برای جستجوی فلزات است و برای به دست آوردن نتایج بهتر، باید با استفاده از فنون و روش‌های مناسبی، از جمله مطالعه شرایط زمین و استفاده از ابزارهای جانبی مناسب، اقدام به جستجو کنید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

آسیامدرن

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما