خرید دستگاه طلایاب اصل

خرید دستگاه طلایاب اصل

خرید دستگاه طلایاب اصل

خرید دستگاه طلایاب اصل در این مجموعه به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و فروشندگان فلزیاب و طلایاب امکان پذیر شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تشخیص دستگاه های اصل و همچنین روش خرید مستقیم و بدون واسطه انشواع اورجینال، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

خرید دستگاه طلایاب اصل در این سایت و مجموعه به عنوان یکی از برترین و بزرگترین تامین کنندگان این دستگاه ها امکان پذیر شده است. انواع اورجینال این دستگاه ها با ضمانت اصالت و ارتباط محصول به شما داده می شود. این به آن معناست که شما محصول اصل و کاملا مربوط به چیزی که برای آن هزینه پرداخت کرده اید را دریافت خواهید کرد.

شما به عنوان یک خریدار باید از مراکز معتبر و تولید کنندگان اصلی این محصولات به صورت مستقیم خرید کنید. واسطه ها و افراد غیر مرتبط حتی در صورتی که دستگاه اصلی را به شما ارائه کنند، با قیمت بسیار بالاتری این کار را انجام خواهند داد.

 

خرید دستگاه طلایاب اصل09909061300-09100061388
خرید دستگاه طلایاب اصل فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

طلایاب اورجینال

با توجه به تنور داغ استقبال از دستگاه های فلزیاب و طلایاب در سال های اخیر در ایران، برخی افراد سودجو در ایران با استفاده از ضعف آگاهی و اطلاعات افراد، اقدام به کلاهبرداری و یا فروش محصولات غیرمرتبط به افراد متقاضی خرید این دستگاه ها کرده اند.

شما در اولین گام برای خرید انواع اصل این دستگاه ها، باید به صورت مستقیم با تامین کنندگان و تولید کنندگان مطرح این حوزه ارتباط بگیرید و محصولات را بدون واسطه از آن ها خریداری کنید. در گام های بعدی شما باید اطلاعاتی از جمله انواع اسکن، عمق نفوذ، سطح ژئوفیزیکی، شعاع پوشش و… را در مورد انواع دستگاه طلایاب اصل و همچنین فلزیاب اورجینال بدانید.

این آگاهی به شما کمک شایانی در جلوگیری از فریب خوردن خواهد کرد. زیرا افراد سودجوی این حوزه در صورتی که شما به این اطلاعات مسلط باشید، نخواهند توانست تا دستگاه های بی ربط و یا رده پایین را به شما بفروشند.

در ادامه این مطلب نکات و مواردی مهم در خصوص خرید انواع اصل این دستگاه ها بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

خرید دستگاه اورجینال 

شما باید بدانید که فرآیند خرید انواع اورجینال این دستگاه ها باید با دقت و با توجه به نکاتی مهم و اساسی صورت گیرد. مهم ترین این موارد برای شما در این قسمت از مطلب بیان شده اند:

  1. انواع اورجینال دستگاه های طلایاب و فلزیاب معمولا تولید کشورهای آمریکا و آلمان هستند. انواع مونتاژ شده در ایران و همچنین تولید شده در سایر کشورها دارای کیفیت و قیمت به مراتب پایین تری هستند.
  2. انواع با کیفیت و اصل دستگاه طلایاب، دارای عمق نفوذهای در محدوده 5 تا 7 متر و بالاتر هستند.
  3. در انواع اصل این دستگاه ها، شما نوع تفکیک فقط طلا را خواهید داشت. البته در دستگاه های فلزیاب چندکاره نیز قابلیتی شبیه به این وجود دارد.
  4. شعاع پوشش در انواع اصل می تواند تا 700 متر نیز برسد.

 

خرید دستگاه طلایاب اصل09909061300-09100061388
خرید دستگاه طلایاب اصل فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

دستگاه فلزیاب اورجینال در بازار داخلی

وجود گنجینه ها و دفینه های ارزشمند در خاک ایران باعث شده است . تا روز به روز به تعداد کاوشگران و علاقه مندان به این عرصه افزوده شود. از این رو بازار خرید و فروش دستگاه فلزیاب و گنج یاب نیز بسیار داغ تر از گذشته شده است. کاوشگران همیشه به دنبال دستگاه فلزیاب اورجینال و حرفه ای هستند تا بوسیله آن به اهداف خود دست پیدا کنند. وقتی صحبت از فلزیاب اورجینال در بازار می شود ، دستگاه ها به 2 دسته فلزیاب خارجی و ایرانی تقسیم می شوند.

فلزیاب خارجی اورجینال 

فلزیاب های خارجی اورجینال در ایران اکثرا توسط شرکت های معتبری مانند ماینلب استرالیا ، گرت آمریکا ، لورنز آلمان ، فیشر آمریکا تولید می شوند. اما به خاطر استقبال کاوشگران از فلزیاب ها ، برخی شرکت های داخلی و افراد سودجوء به اسم برند های خارجی اقدام به طراحی و تولید فلزیاب جعلی و تقلبی می کنند و به عنوان فلزیاب خارجی به فروش می رسانند.

تشخیص دستگاه فلزیاب اورجینال از فلزیاب جعلی 

فلزیاب های ایرانی که توسط شرکت های معتبر تولید می شوند را به راحتی می توان با مراجعه به نمایندگی ها و دفاتر فروش آن ها از اصل یا تقلبی بودن دستگاه مطمئن شوید. اما فلزیاب خارجی که بیشتر مورد توجه افراد کلاهبردار برای جعل هستند اکثرا دارای شماره سریال هایی هستندکه می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت سازنده آن از فیک یا اورجینال بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

 

خرید دستگاه طلایاب اصل09909061300-09100061388
خرید دستگاه طلایاب اصل فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

دستگاه گنج یاب اورجینال برای دفینه یابی 

وقتی موضوع پیدا کردن گنج و دفینه های قدیمی باشد باید بدانید که فلزیاب های VLF کارایی لازم برای انجام این کار را ندارند. زیرا دفینه ها معمولا در عمق 3 متر به بالا قرار دارند و فلزیاب های وی ال اف دارای عمق حداکثر 2 متر هستند. بنابراین بهترین انتخاب برای اینکار فلزیاب بوقی پالسی می باشد که دارای عمق نفوذ بالا هستند.

اما برای فعالیت های سنگین دفینه یابی همیشه یک دستگاه جوابگو نخواهد بود .

قیمت دستگاه فلزیاب اورجینال 

قیمت دستگاه‌های فلزیاب اورجینال می‌تواند بنا به عوامل مختلفی متغیر باشد.

  1. برند: نام تجاری و سازنده دستگاه نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر داشته باشد. محصولات شرکت‌های شناخته‌شده و با سابقه معمولاً با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند.
  2. ویژگی‌ها و امکانات: امکانات اضافی مانند قابلیت تفکیک صدا، عمق کاوش بیشتر، مقاومت در برابر آب و سایر ویژگی‌های خاص ممکن است قیمت دستگاه را افزایش دهند.
  3. ضمانت و خدمات پس از فروش: وجود گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب نیز می‌تواند بر افزایش قیمت دستگاه تأثیرگذار باشد.
  4. موقعیت جغرافیایی و واردات: هزینه‌های واردات و حمل و نقل، عوارض گمرکی و ارزش پول محلی نیز می‌توانند بر قیمت فلزیاب‌ها در بازار داخلی تأثیر بگذارند.

چند مدل دستگاه فلزیاب اورجینال

دستگاه‌ های فلزیاب اورجینال در مدل‌ ها و مارک‌ های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها ممکن است برای نوع خاصی از جستجو یا شرایط محیطی طراحی شده باشند. در ادامه، به معرفی چند مدل از دستگاه‌ های فلزیاب اورجینال موجود در بازار می‌پردازیم:

  1. Garrett AT Pro: این دستگاه از برند گرت آمریکا برای جستجوی فلزات در شرایط و محیط‌های مختلف طراحی شده و بسیار محبوب است. مقاوم در برابر آب است و برای یافتن انواع فلزات کاربرد دارد.
  2. Minelab Equinox 800: مینلب یک برند استرالیایی است و مدل Equinox 800 از قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای تفکیک فلزات و جستجو در شرایط مختلف بهره‌مند است.
  3. XP Deus: این دستگاه فرانسوی، بی‌سیم، سبک و دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند بروزرسانی نرم‌افزار از طریق USB است.
  4. Teknetics T2: تکنتیکس T2 یک فلزیاب قدرتمند با طراحی ساده اما کارآمد است که برای جستجوی طلا و سایر فلزات مناسب است.
  5. White’s Spectra V3i: این دستگاه از محصولات شرکت وایتز است که با قابلیت‌های مانند صفحه‌نمایش رنگی و تنظیمات پیشرفته، یکی از پیچیده‌ترین فلزیاب‌های موجود در بازار است.
  6. Bounty Hunter TK4 Tracker IV: این فلزیاب، یک مدل اقتصادی از برند باونتی هانتر است که برای مبتدیان و کاربران با بودجه محدود مناسب است.
  7. Nokta Makro Simplex+: نوکتا ماکرو، یک شرکت ترکیه‌ای است و مدل Simplex+ به‌عنوان یک دستگاه کاربردی با قیمت مقرون‌به‌صرفه و قابلیت‌های کاربرپسند شناخته می‌شود.

 

خرید دستگاه طلایاب اصل09909061300-09100061388
خرید دستگاه طلایاب اصل فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

تشخیص دستگاه فلزیاب اورجینال از فلزیاب جعلی 

فلزیاب های ایرانی که توسط شرکت های معتبر تولید می شوند را به راحتی می توان با مراجعه به نمایندگی ها و دفاتر فروش آن ها از اصل یا تقلبی بودن دستگاه مطمئن شوید. اما فلزیاب خارجی که بیشتر مورد توجه افراد کلاهبردار برای جعل هستنداکثرا دارای شماره سریال هایی هستندکه می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت سازنده آن از فیک یا اورجینال بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

 

دستگاه گنج یاب اورجینال برای دفینه یابی

وقتی موضوع پیدا کردن گنج و دفینه های قدیمی باشد باید بدانید که دستگاه های VLF کارایی لازم برای انجام این کار را ندارند. زیرا دفینه ها معمولا در عمق 3 متر به بالا قرار دارند و دستگاه های وی ال اف دارای عمق حداکثر 2 متر هستند.

بنابراین بهترین انتخاب برای این کار دستگاه پالسی می باشد، که دارای عمق نفوذ بالا هستند. اما برای فعالیت های سنگین دفینه یابی همیشه یک دستگاه جوابگو نخواهد بود .

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما