قیمت فلزیاب آنفیبیو

قیمت فلزیاب آنفیبیو

قیمت فلزیاب آنفیبیو

قیمت فلزیاب مولتی آنفیبیو شرکت ماکرو نوکتا با توجه به نرخ ارز محاسبه می‌شود. برای خرید این سیستم فلزیاب، بهتر است به شرکت های معتبر مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که محصولی اورجینال و تقلبی نخرید.

انفیبیو نوکتا با تمام تنظیمات و امکانات منحصر به فرد به‌علاوه 7 سیم‌پیچ اختیاری بهترین انتخاب برای کاوش و شناسایی فلزات ارزشمند و انواعی از جواهرات مناسب است. دستگاه فلزیاب Anfibio دارای عمق کاوش بالا، سرعت و عملکرد عالی را ارائه می‌دهد. طراحی منوی تکی فلزیاب آنفیبیو نوکتا عملکرد بسیار ساده ای را ارائه می دهد و در زمان شناسایی ارزشمند صرفه جویی می کند. همچنین به دلیل امکانات بهینه شده و کاربردی برای کسانی که تجربه کار با دستگاه فلزیابرا ندارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا

 

 

 

دستگاه فلزیاب انفیبیو دستگاه کاوشگر فلزات با چندین فرکانس مختلف است و که توانایی کار در فرکانس ۵ و ۱۴ و ۲۰ کیلوهرتز را در فرایند جستجو دارد. نوکتا ماکرو انفیبیو ساخت کمپانی نوکتا که برندی معتبر در ترکیه است می باشد. دستگاه فلزیاب انفیبیو در مکان های مختلف از ساحل و پارک و مناطق قدیمی باستانی کاربرد دارد و مورد علاقه کاوشگران سکه و فلزات گرانبها و جواهرات است. این دستگاه از نظر سرعت و میزان عمق نفوذ در زمین بسیار قدرتمند و هوشمند می باشد. کمپانی نوکتا ترکیه در ابتدای سال ۲۰۰۱ میلادی در استانبول کار خود را آغاز کرد. همچنین جزء بهترین فلزیابترکیه و پرفروش ترین فلزیاب در بازار ایران می باشد. در تولیدات خود با کمک فناوری به روز توانسته رضایت مشتریان را کسب کرده به عنوان یک مارک خوب و قابل اعتماد برای جستجوگران مبتدی و حرفه ای در دنیا شناخته شود.

 

معرفی شرکت نوکتا ماکرو ترکیه

شرکت نوکتا ماکرو (Nokta Makro) یکی از شرکت‌های معتبر و بزرگ تولید کننده دستگاه‌های فلزیاب و گنج یاب است که در ترکیه واقع شده است. دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت نوکتا ماکرو، با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با دقت بالا طراحی و ساخته شده‌اند. برای استفاده در جستجوی گنجینه‌های فراموش شده، طلاکاری، معدن‌کاری و غیره مناسب هستند. این شرکت با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تولید دستگاه‌های فلزیابی، محصولات متنوعی را تولید کرده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • دستگاه فلزیاب‌های معمولی: این دستگاه‌ها شامل محصولاتی مانند Simplex، Anfibio، Impact و Racer می‌شوند.
  • دستگاه فلزیاب‌های مخصوصی: شرکت نوکتا ماکرو دستگاه‌هایی را نیز تولید می‌کند که برای کاربردهای خاصی مانند جستجوی زیر آب، طلاکاری، جستجوی گنجینه‌های فراموش شده و غیره مناسب هستند. برخی از این دستگاه‌ها شامل Anfibio Multi، Gold Kruzer، PulseDive و JeoHunter 3D Dual System می‌شوند.
  • لوازم جانبی: شرکت نوکتا ماکرو لوازم جانبی متنوعی را نیز برای دستگاه‌های فلزیابی خود تولید می‌کند که شامل انواع کیف، کاور، شارژر، باتری و غیره می‌شوند.

 

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو09909061300-09100061388
قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

اموزش فلزیاب انفیبیو

نوکتا ماکرو انفیبیو دارای رابط کاربری و اینترفیس ساده است که برای آموزش و آشنایی با دستگاه نیاز به وقت و زمان طولانی ندارد. فقط کافی است پس از آشنایی با تنظیمات دستگاه به سراغ مکان مورد جستجوی خود بروید و در اعماق خاک هدف مورد نظر خود را ردیابی کرده مکان دقیق آن را کشف کنید. آنفیبیو مولتی کاملا ضد نفوذ آب است که برای جستجو در زیر آب و همچنین مناطق دشوار بسیار ایده آل می باشد. دستگاه نقطه زن انفیبیو دارای حالت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی است. این تنها دستگاهی است که برای هر موقعیتی به آن نیاز دارید. ساختار قوی و مستحکم است. دارای کویل ضد آب است که برای کاوش در مناطق ساحلی و مرطوب طراحی و ساخته شده است.

 

 

تست فلزیاب آنفیبیو

تست دستگاه فلزیاب انفیبیو با تمام تنظیمات و ویژگی های جدید آن، به علاوه ۷ کویل اختیاری را انتخاب کنید، آنفبیبو مولتی ناهموار جدید بهترین دوستان تشخیص خود را اتنخاب کنید. این که آیا شما در یک پارک هستند، میدان باستانی و یا ساحل، جستجو برای سکه، آثار و یا جواهرات، سری Anfibio عمق برتر ارائه، سرعت و عملکرد دستگاه فلزیاب انفیبیو مناسب برای تمامی مناطق می باشد. بدون نیاز به مرور سرخورده از طریق صفحه نمایش های متعدد ، طراحی منو تنها نوکتا ماکرو انفیبیو ارائه می دهد عملیات بسیار ساده و صرفه جویی در زمان تشخیص با ارزش است. شرکت نوکتا ماکرو با ارائه انواع دستگاه های فلزیاب از جمله فلزیاب ایمپکت ، فلزیاب سیمپلکسو فلزیاب تصویری اینونیو شامل می شود. که همگی این دستگاه ها در بازار فلزیابی و طلایابی بسیار پرفروش و پرطرفدار است.

 

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو09909061300-09100061388
قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب آنفبیبو مولتی

  • سیستم کارکرد VLF
  • مولتی فرکانس 5kHz , 14kHz , 20kHz
  • عملکرد جدید E.U.D برای افزایش عمق زنی
  • قابلیت تفکیک انواع فلزات و حذف آهن
  • تفکیک بصورت صوتی و کددهی VDI
  • دارای ۳ سطح شناسه هدف قابل انتخاب
  • هدفون وایرلس 2.4 GHz
  • بالانس زمینی دستی ، اتوماتیک و در حال حرکت
  • دارای ۹ مد جستجو و کاوش
  • کویل های ۱۱*۷ اینچ ۱۵/۵*۱۴ اینچ
  • کاملا ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار
  • قابلیت آپدیت نرم افزار دستگاه بصورت آنلاین
  • میله با قابلیت جمع شدن ، برای حمل آسان
  • دارای نور پس زمینه صفحه کلید برای کاوش در تاریکی و کاوش های شبانه
  • باتری تا عمر ۱۹ ساعت کار و قابلیت شارژ با پاوربانک
  • دارای  وزن سبک و مناسب تقریبا 1.7 kg
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی همراه آموزش
  • ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آسیامدرن

 

 

فروش فلزیاب در ترکیه

شرکت نوکتا در زمینه تولید دستگاه های امنیتی، صنعتی، تفریحی، تحقیقاتی برای شرکت ها و ارگان های بزرگ فعالیت دارد و حاصل این فعالیت تولید محصولات بی نظیری است. همچنین برای خرید محصولات فلزیاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. محصولات بی نظیر کمپانی نوکتا امروزه به کشور های زیاد و قاره های متعددی صادر می شود تا همه از این محصولات فلزیاب استفاده کنند و موفقیت را تجربه کنند. که از جمله این قاره ها و کشور ها میتوان به اروپا ، آمریکا ، شرق میانه ، آسیا و سراسر استرالیا اشاره کرد و در سال 2015 برای راحتی مشتریان یکی از نمایندگی های این شرکت در دبی تاسیس شد تا کشورهایی مثل ایران راحت تر به این محصولات دسترسی داشته باشند.

فروش فلزیاب در ترکیه به صورت قانونی انجام می شود. البته قوانین مربوط به فروش و استفاده از فلزیاب وجود دارد. از جمله ویژگی های فروش فلزیاب در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فروش فلزیاب به صورت قانونی در فروشگاه های مجاز انجام می شود.
  2. نیاز به دریافت مجوز از وزارت ثروت معدنی برای استفاده از فلزیاب وجود دارد.
  3. فقط افراد حقیقی می توانند مجوز استفاده از فلزیاب را دریافت کنند.شرکت ها و حقوقی ها اجازه یافتن مجوز را ندارند.
  4. قوانین محدودیت استفاده از فلزیاب در مناطق خاص در ترکیه وجود دارد.
  5. هر فردی که مشغول به فلزیابی در ترکیه باشد موظف به ثبت یافته های خود در وزارت ثروت معدنی است.
  6. افرادی که بدون مجوز فلزیابی انجام دهند جریمه می شوند.

 

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو09100061388
قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

انفیبیو نوکتا

نقطه زن انفیبیو نوکتا با قابلیت جستجوی چند فرکانسه و طراحی مدرن ضدآب با عملکرد عالی در همه زمینه ها باعث محبوبیت در بین کاوشگران و اپراتوران شده است. ANFIBIO یک ردیاب طلا و فلز کاملا جدید با چندین نسخه است. این شامل ویژگی های منحصر به فرد و جدید برای جستجوگران طلا و جویندگان گنج است. دارای طراحی مدرن و جذاب ضد آب است و برای استفاده عملی در زمینه های جستجو بسیار راحت است. این فلزیاب‌ معمولاً قابلیت اتصال به اپلیکیشن و بلوتوث را هم دارند که قابلیت‌های بیشتری را فراهم می‌کند. از مشخصات انفیبیو نوکتا عبارت اند از:

  • حساسیت بالا: حداقل حساسیت این فلزیاب‌ها ۱ میلی‌متر است و می‌توانند فلزاتی مانند طلا، نقره و مس را شناسایی کنند.
  • عمق جستجو: تا عمق ۲ متر خاک قادر به جستجو و شناسایی فلز هستند.
  • برد کاری: برد کاری آن‌ها تا ۵ متر است و می‌توانند مساحت وسیعی را پوشش دهند.
  • تنظیمات: امکان تنظیم حساسیت، تن صدا و چند تنظیم دیگر وجود دارد.
  • شناسایی انواع فلزات: می‌توانند انواع فلزاتی مانند طلا، نقره و مس را تشخیص دهند.
  • وزن مناسب: وزن آن‌ها بین ۱ تا ۲ کیلوگرم است و حمل و نقل آسانی دارند.

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو09909061300-09100061388
قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

 

قیمت فلزیاب انفیبیو

انفیبیووسیله ای همه کاره است که پیش بینی می شود در مکان های مختلف در پارک ها ، سواحل و میادین جستجو برای بقایای جنگ استفاده کند ، جایی که می تواند سکه های باستانی ، مصنوعات فلزی کوچک ، جواهرات طلایی مانند دستبند ، حلقه و موارد دیگر را کشف کند. به دلیل عملکرد عالی ، نتایج عالی و قیمت ارزان برای کاوشگران توصیه می شود. برای خرید فلزیابو قیمت فلزیاب انفیبیو  شما کاربران گرامی می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. از جمله مهم‌ترین عواملی که بر روی قیمت فلزیاب انفیبیو  تأثیر دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حساسیت: هر چه حساسیت فلزیاب بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می‌رود. مدل‌های حساس تر قادرند فلزات کوچک‌تر را تشخیص دهند.
  2. عمق جستجو: فلزیاب‌هایی که می‌توانند فلزات مدفون شده در عمق بیشتری را شناسایی کنند گران‌تر هستند.
  3. برد کاری: فلزیاب‌هایی با برد عملکرد بیشتر قیمت بالاتری دارند.
  4. امکانات: فلزیاب‌هایی با تنظیمات و قابلیت‌های بیشتر از لحاظ قیمت گران‌ترند.
  5. صفحه‌نمایش: صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، رنگی و لمسی هزینه بیشتری دارد.
  6. استانداردها: فلزیاب‌های دارای استانداردها و تأییدیه‌های بیشتری از جهت قیمت گران‌تر هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00