فلزیاب پالسی بوقی

فلزیاب پالسی بوقی

فلزیاب پالسی بوقی

فلزیاب پالسی یک دستگاه الکترونیکی است که برای شناسایی فلزات در زمین و زیر سطح از امواج الکترومغناطیسی استفاده می‌ کند. این دستگاه برای شناسایی فلز ها و سایر مواد معدنی در عمق‌ های زیرزمینی به کار می‌ رود.

فلزیاب پالسی امواج الکترومغناطیسی را در قالب پالس‌ های کوتاه و شدید از خود بیرون می‌ فرستد و پس از برخورد با شی یا فلز، این امواج بازتاب می‌ شوند و به دستگاه باز می‌ گردند. سپس دستگاه این امواج را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعاتی درباره عمق و نوع فلز یا مواد معدنی موجود در زمین به کاربر می‌ دهد.

به دلیل دقت بالا و توانایی شناسایی فلزات در عمق‌ های بالا و زیر سطح زمین، برای کاربردهایی مانند یافتن گنجینه‌ ها، شناسایی لوله‌ های زیرزمینی، جستجوی سکه‌ های باستانی، مواد معدنی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

 

فلزیاب پالسی بوقی 09909061300-09100061388
فلزیاب پالسی بوقی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

 بوقی پالسی :

این نوع فلزیاب یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های کاوش فلزات است که با ارسال و دریافت پالس های مغناطیسی به سطح زیرین زمین، می تواند فلزات را شناسایی و تفکیک کند.

فلزیاب بوقی پالسی دارای قدرت نفوذ بالایی است و می تواند تا عمق 10 متر در شرایط خوب، فلزات را کشف کند. البته این عمق بستگی به اندازه، شکل و نوع فلز دارد و همچنین به عوامل زمین شناسی محل کاوش.

فلزیاب بوقی پالسی از یک لوپ استفاده می کند که هم به عنوان فرستنده و هم به عنوان گیرنده پالس های مغناطیسی عمل می کند. این لوپ معمولا دارای قطر بزرگتری نسبت به لوپ های دستگاه های VLF است و به همین دلیل دارای حساسیت بالاتری نسبت به فلزات است.

وقتی این لوپ روی یک فلز قرار می گیرد، یک صدای بوق شبیه به صدای آژیر خودرو از خود ساطع می کند که نشان دهنده حضور فلز است. این صدا با تغییر جهت و زاویه لوپ، قابل تغییر است و می توان با استفاده از آن، محل دقیق فلز را تعیین کرد.

فلزیاب بوقی پالسی چندین مدل و نوع دارد که برخی از آن ها در بازار ایران نیز قابل تهیه هستند. برخی از این دستگاه ها دارای صفحه نمایشگر هستند که مقادیر عددی و نمودارهای مربوط به پالس های دریافت شده را نشان می دهند.

برخلاف فکر بعضی افراد، فلزیاب بوق پالس نمي تواند فقط فلزات سياه را كشف كند، بلكه با تغيير تنظيمات دستگاه، مي توانيد فلزات رنگي را نيز كشف كنيد.

البته تفكيك فلزات در اين نوع دستگاه كار ساده اي نيست و به تجربه و حساسيت كاربر بستگي دارد.

 

فلزیاب پالسی بوقی 09909061300-09100061388
فلزیاب پالسی بوقی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

بهترین لوپ برای فلزیاب پالسی

گنج یاب پالسی از نظر تکنولوژی کارکرد با سیستم VLF متفاوت می باشد و سیستم های پالسی برای کاوش عمق بالا مورد استفاده می گیرد و معمولا به چند نوع لوپ 25 ، 45 ، 55 ، 65 و یک در یک مجهز هستند.

البته هر نوع فلز یاب پالسی با توجه به شرکت سازنده آن دارای لوپ خاص خود هستند.

بالانس فلزیاب پالسی

بالانس زمین تنظیماتی است که انجام آن باعث افزایش عمق کاوش در زمین های معدنی میشود. زمین های معدنی دارای نمک ، ذرات آهن و … است.مقدار این مواد به جغرافیای منطقه ، شرایط فعالیت های انسانی در منطقه مورد نظر و … بستگی دارد.

انجام تنظیمات دستگاه مربوط به بالانس زمین میتواند باعث کاهش این خطاها شود و دقت را در هنگام کاوش بالاتر ببرد و شما میتوانید صداها را واضح بشنوید و سیگنال های مزاحم اختلالی در این کار ایجاد نمیکند. به صورت کلی ۳ نوع بالانس دستگاه گنج یاب با زمین وجود دارد :

  1. بالانس دستی زمین ( Manual Ground Balance )
  2. بالانس اتوماتیک ( Automatic Ground Balance )
  3. بالانس زمین پیوسته ( Tracking Ground Balance )

نحوه عملکرد فلزیاب پالسی

فلزیاب های القا پالسی با دیگر فلزیاب ها متفاورت است .انها از یک سیم پیچ به عنوان گیرنده و فرستنده استفاده میکنند . و جریان را از طریق سیم پیچ به زمین می فرستد.این عمل چند میلی ثانیه طول می کشد و سپس تکرار می شود .فلزیاب pi برای یافتن طلا ؛استفاده در اب شورو ساحل ایده آل هستند .این دستگاه ها در تفکیک کمی ضعیف عمل میکنند.اما از فلزیاب های vlfدر خاک های معدنی و الوده عملکرد بهتری دارند . فلزیاب پالسی با ارسال یک سیگنال آمپر بالا از طریق یک سیم پیچ مسی باعث ایجادیک میدان الکترومغناطیسی می شود . سپس به این میدان الکترو مغناطیسی اجازه داده می شود که فرو بریزد که به نوبه خودیک ولتاژافزایش می یابد که می تواند توسط سیم پیچ دریافت کننده شناسایی شود .

کاوش در روش کار با فلزیاب بوقی

در زمان کاوش و حفاری زمین نیز باید فلزیاب در کنار شما باشد و پس از هر نیم متر حفاری دوباره با فلزیاب تست کنید و عکس العمل و متراژ آن را بسنجید که آیا به فلز نزدیک می شود یا نه. اگر فلزیاب شما مجهز به تعیین عمق هدف باشد با هر چقدر حفاری می کنید از متراژ هدف کم شود .

اما اگر فلزیاب فقط بوقی است باید قدرت سیگنال آلارم افزوده شود.

در کنار تمام موارد ذکر شده در بالا تجربه اپراتور در کاوش با فلزیاب بسیار مهم است و کار اصلی اپراتور را انجام می دهد.

 

فلزیاب پالسی بوقی 09909061300-09100061388
فلزیاب پالسی بوقی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

چند مدل از فلزیاب پالسی را برای شما نام می بریم

  • فلزیاب دیانا
  • دستگاه فورس
  • فلزیاب مورگان
  • فلزیاب سیمپلکس
  • دستگاه ایمپکت پرو
  • فلزیاب بی اچ پی سوپر

 

روش تنظیم فلزیاب پالسی

در راهنمای کار با فلزیاب یکی از مهمترین نکات نوع حرکت دادن دستگاه است. همیشه فلزیاب را دو فوت جلوتر از خود حرکت دهید و سعی کنید در یک خط مستقیم حرکت کنید این باعث میشود تا یک ناحیه را دوبار اسکن نکنید. همیشه لوپ فلزیاب را ۱۰ سانتی متر از سطح زمین فاصله بدهید. اگر دستگاه فلزیاب شما تصویری است نوع کاوش کمی متفاوت است و باید از نرم افزار های مخصوص آنالیز دیتا مانند ویژوالایزر استفاده کنید. در این مقاله سعی شد تا آنچه که برای اپراتوری

فلزیاب پالسی به آن نیاز دارید در یک جا جمع آوری شود و به مقالات مربوطه لینک داده شود. همیشه اولین قانون را مد نظر داشته باشید : اپراتوری فلزیاب پالسی یعنی تمرین تمرین و تمرین! موفق باشید.

 

 

فلزیاب پالسی بوقی 09909061300-09100061388
فلزیاب پالسی بوقی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

عمق گنجیاب پالسی

صدای بوقی که دستگاه هنگام برخورد با جسم فلزی از خود به صدا در می آورد میتواند کمک بسیاری به کاوشگران دهد.دستگاه های پالسی شرکت فلزیاب جویندگان طلا میتوانند تا عمق ۱۰ متر انواع فلزات را در بهترین شرایط ممکن از زیر زمین تشخیص و تفکیک نمایند.

همچنین این دستگاه میتواند بصورت تصویری گزارشی از کاوش شما تهیه و در اختیارتان قرار دهد. به دلیل نحوه عملکرد دستگاه پالسی از آن به عنوان یک فلزیاب نقطه زن یاد کرده که میتواند محل دقیق فلزات دفن شده را تعیین نماید. عمق این دستگاه ها نسبت به فلزیاب های وی ال اف بسیار بیشتر می باشد و در عوض حساسیت کمتری دارند.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09100061388-09909061300

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00