فلزیاب نقطه زن دستی

فلزیاب نقطه زن دستی

فلزیاب نقطه زن دستی

فلزیاب دستی با حساسیت و دقت بسیار بالا هستند که به عنوان یک فلزیاب مکمل در هنگام کاوش است مورد استفاده قرار می گیرند. pinpointer ها برای کشف نقطه دقیق تکه های طلا ، سکه در سطح 10 الی 15 سانتی متری زمین کاربرد دارند. البته این ابزار ها کاربرد چندانی در کشف گنج و دفینه ندارند.

اما ممکن است ندانید که چرا این دستگاه قابل‌حمل طراحی شده‌است. این فلزیاب ها طراحی شده‌اند تا در مکان‌های شخصی و عمومی استفاده شوند. این دستگاه را به نام هایی مانند فلزیاب امنیتی ، فلزیاب نقطه زن نیز شهرت دارند.

این فلزیاب در مکان های امنیتی ، مذهبی ، فرودگاه ها و … برای کشف سلاح سرد ، اسلحه و شی های فلزی همراه افراد و همچنین به عنوان یک فلزیاب مکمل همراه کاوشگران گنج برای پیدا کردن محل دقیق اهداف نیز استفاده می شود.

این نوع فلزیاب ها سبک و با دوام هستند . آن‌ها راحتی را فراهم می‌کنند و برای انجام کارهایی با عملکرد بهینه و دقت بالا طراحی شده‌اند. همان طور که گفتیم آن‌ها یک دستگاه کاملا ً جداگانه برای فلزیاب های شما هستند ، که به این معنی است که آن‌ها می‌توانند با هر نوع ، مدل یا نوع استفاده شوند.

 

کاربرد فلزیاب های قلمی در صنعت

فلزیاب های قلمی در صنعت، برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند. این دستگاه ها به صورت گسترده در صنایعی مانند معدن کاری، پالایشگاه ها و تولید فولاد استفاده می شوند. در این صنایع، فلزیاب های قلمی به عنوان یکی از ابزارهای اساسی برای جستجو و شناسایی فلزات، بکار می روند.

کاربرد فلزیاب های قلمی در کشاورزی

فلزیاب های قلمی در کشاورزی نیز به عنوان ابزاری برای شناسایی فلزات استفاده می شوند. مثلاً در باغ های میوه، ممکن است قطعات فلزی مانند میخ، پیچ و مهره در زمین باقی بمانند که می تواند به گیاهان و محصولات مضر باشد. با استفاده از فلزیاب های قلمی، می توان این قطعات فلزی را شناسایی کرد و از زمین حذف کرد.

 

 

فلزیاب نقطه زن دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب نقطه زن دستی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

عمق زنی فلزیاب های قلمی کوچک

عمق زنی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک بستگی به این دارد که کدام شرکت تولید کرده باشد که بهترین سیستم های پین پوینتر برای شرکت های نوکتا ، گرت ، ماینلب و شرکت های ایکس پی فرانسه است و عمقی بین 30 الی 40 سانتی متری را می تواند به راحتی کاوش کند.

سیستم فلزیاب های دستی و قلمی فقط برای زمانی است که کاوشگران به گنج نزدیک شدند و اگر فاصله گنج زیاد باشد باید کاوشگران از فلزیاب های نقطه زن سیستم پالسی و یا وی ال اف استفاده کنند.

البته عمق زنی فلزیاب های قلمی و دستی کوچک که نهایت تا 40 سانتی متر است به راحتی می تواند سکه و یا انگشترهای دوران باستانی و باارزش را هم شناسایی کند.

در ادامه به بررسی چند مورد از بهترین فلزیاب های دستی موجود در بازار می پردازیم.

فلزیاب جی پوینتر

جی پی پوینتر را می توان یک دستگاه همه کاره در نظر گرفت، می توانید در هر مکان و برای هر هدفی از آن استفاده کنید. فلزیاب جی پی پوینتر برای مکان های بسیار معدنی مناسب است، زیرا دستگاه GP-POINTER در تشخیص طلا از سایر فلزات مشکلی نخواهد داشت. به لطف سیگنال های صوتی، به شما امکان می دهد از نوع فلزات شناسایی شده مطلع شوید.

یک صدای خاص شما را از وجود فلزات ساده آگاه می کند و اگر طلا را شناسایی کرده باشید صدای دیگری شنیده می شود. این فلزیاب دستی ایده آل برای جستجوی طلا، به شما امکان می دهد، تا قطعات را از سایر فلزات کم قیمت و غیر گرانبها تشخیص دهید. به عبارت دیگر این فلزیاب قطعات طلا، اشیاء قیمتی و جواهرات را شناسایی می کند. این دستگاه در پنج رنگ (نارنجی، آبی، مشکی، قرمز و سبز) طراحی و تولید شده است.

مشخصات و امکانات بروز دستگاه GP-POINTER عبارتند از:

  • قابلیت پیدا کردن اشیا :اشیا ریز و جامانده در لابه لای خاک ها
  • قابلیت شناسایی فلزات :فلزات ارزشمند از جمله طلا، نقره، مس و برنز
  • دارای چراغ قوه :بله
  • دارای بوق و حالت ویبره :بله
  • قطعات ضد ضربه :بله
  • قطعات ضد آب :بله
  • دارای منبع تغذیه : 9ولتی به صورت باتری کتابی و قابل تعویض
  • دفترچه راهنما :دارد
  • سیستم جستجو: فلزیاب صوتی
  • عمق نفوذ به زمین: ۱۵ سانتیمتر
  • مدت گارانتی: ۲ سال
  • نوع هشدار: صوتی و لرزشی
  • وزن: ۰.۵ کیلوگرم
  • ابعاد: ۲۴ × ۶ × ۶ سانتی متر

 

فلزیاب نقطه زن دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب نقطه زن دستی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

فلزیاب  Pulse Dive

Pulse Dive یک محصول بی نظیر از مجموعه گروه نوکتا ماکرو ساخت کشور ترکیه است.با خرید این محصول شما صاحب یک پین پوینتر بسیار قوی خواهید شد. این دستگاه می‌ تواند خیلی سریع از پین پوینتر به سکوبا تغییر کند و با ساختار ارگونومیک و طراحی خاصی که دارد، سرعت و دقت عالی را به جست و جو و کاوش شما اپراتورهای گرامی اضافه خواهد کرد. با داشتن این ردیاب هنگام کاوش، دیگر هیچ فلز ریز با ارزشی را از دست نخواهید داد. پین پوینتر پالس دایو هنگام حفاری و کاوش، تمام لایه های رویی و زیری خاک را جست و جو و کاوش می‌ کند.

ویژگی های فلزیاب چند کاره PulseDive

  • ‎مجهز به فناوری پالسی (القای پالس)
  • ‎دارای فرکانس کاری ۳ کیلو هرتز
  • ‎دارای 5 سطح برای تنظیم حساسیت دستگاه
  • دارای کلید های تنظیم روی دسته
  • دارای هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتز (لوازم جانبی)
  • دارای سه مد جست و جو (فقط صدا، فقط لرزش، هم صدا و هم لرزش)
  • دارای لوپ بزرگ قابل تعویض
  • دارای نمایشگر LED و flash light
  • ساخت شرکت nokta ترکیه
  • فلزیابی ضد نفوذ آب تا عمق 60 متر با گواهی IP68
  • امکان استفاده و تبدیل دستگاه اسکوبا به پین پوینتر و بر عکس
  • حداکثر عمق کاوش 50 سانتی متر
  • مناسب برای جست و جوی قطعات ریز طلا و سکه
  • قابلیت اتصال آسان و تعویض کویل مخصوص دستگاه (اسکوبا Scuba)

 

فلزیاب نقطه زن دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب نقطه زن دستی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

فلزیاب اسکوبا

 پین پوینتر اسکوبا با کمک فناوری پیشرفته، دارای قابلیت تشخیص دقیق فلزات در عمق‌ها و در شرایط مختلف محیطی و آب‌وهوایی است. طراحی کاربرپسند، صدای قوی و واضح، عملکرد قابل اعتماد و قدرتمند، همه از ویژگی‌های برجسته دستگاه Scuba هستند. سیستم Pulse Dive اسکوبا با وجود کوچک بودن، کارایی خوبی دارد.

دستگاه پالس دایو اسکوبا برای هشدار دادن به اپراتور در زمان یافتن هدف هنگام کاوش و جست‌وجو، از سه علامت استفاده می‌کند که عبارت‌اند از: صدا، لرزش، صدا و لرزش با هم به طور هم‌زمان.

ویژگی‌های دستگاه پین پوینتر اسکوبا

ویژگی‌هایی دستگاه پین پوینتر اسکوبا، آن را از سایر دستگاه‌های فلزیاب متمایز می‌کند. این دستگاه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. برخی از این ویژگی‌ها عبارت هستند از: حساسیت قابل تنظیم، امکان تشخیص و تفکیک فلزات مختلف از یکدیگر مانند طلا، نقره و برنج، قابلیت عملکرد در شرایط مختلف آب‌وهوایی، قابلیت تنظیم عمق کاوش، باتری با عمر طولانی، قابلیت اتصال به هدفون و انتقال صدا، نور پس‌زمینه قابل تنظیم و غیره.

با استفاده از این ویژگی‌ها، اپراتورها قادر خواهند بود به صورت دقیق‌تری فلزات را تشخیص دهند و در کاوش‌های خود به نتایج بهتری دست یابند.

دستگاه پین پوینتر اسکوبا در تمامی محیط‌های کاوش کارایی خوبی دارد و اپراتور می‌تواند از آن در زیر آب یا در مکان‌هایی که گردوغبار زیادی وجود دارد، استفاده کند. اسکوبا در همه جا، بهترین عملکرد را دارد، حتی در آب‌های شور هم کارایی خود را از دست نمی‌دهد. دستگاه فلزیاب ضدآب هنگام نزدیک شدن به اهداف، با بوق و لرزش کاوشگر را از وجود اشیای قیمتی باخبر می‌کند.

 

 

فلزیاب نقطه زن دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب نقطه زن دستی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

 

Garrett Pro Pointer AT :

دستگاه Pro Pointer At مدل پیشرفته و ارتقاء یافته Pro Pointer می باشد. در حالی که Pro Pointer اصلی دارای استاندارد قابل توجهی می باشد ، Pro Pointer At آن را به یک سطح کاملا جدید رسانده است. Pointer At ساخت شرکت گرت آمریکا می باشد و یک فلز یاب نقطه زن ضدآب است. هم چنین این یکی از تنها نقطه زن هایی است که به طور کامل ضرآب است و تا عمق ۳ متر زیر آب می توانید کاوش کنید.

ویژگی های فلزیاب Pro Pointer At :

  • سرعت کشف اهداف بسیار بالاست.
  • هشدار دوگانه از طریق صدا یا صوت که با نزدیک‌تر شدن به هدف افزایش می‌یابد.
  • تنظیم خودکار با مدار میکروپروسسوری، اجازه می دهد برای حداکثر حساسیت بدون نیاز به تنظیم.
  • قابلیت اسکن با نوک و اطراف دستگاه در یک نقطه زن.
  • ساخته شده توسط یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه فلز یاب
  • مجهز به چراغ LED برای کار در شب

 

فلزیاب نقطه زن دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب نقطه زن دستی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09909061300

 

نتیجه گیری

نقطه زنی با فلزیاب به‌دقت بالایی نیاز دارد و در عملیات جستجو با هر نوع یابنده امکان خطا در نقطه زنی می‌تواند پدید آید و این اشتباه در تشخیص مرکز هدف می‌تواند عوامل گوناگونی داشته باشد.

ولی بعضی انحرافات در نقطه زنی به‌صورت عمومی در مناطق متفاوت پدید آمده و برای اینکه جداسازی دیواره هدف یا طلا از مرکز طلا به دست آید ابتدا باید تنظیمات متناسب تنظیم گردد.

در مرحله بعد جستجو با دقت بالاتری در زمان پاسخ انجام شود یا موقعی که سیستم یابنده واکنش نشان می‌دهد در مشخص نمودن محدوده دقیق مرکز هدف انواع تست انجام شود و اهداف بخصوص طلا در عمق امکان خطا در نقطه زنی را افزایش می‌دهد و تابش جریان فلزاتی مانند طلا خطا در تشخیص مرکز هدف را در فاصله طولی بیشتر می‌نماید.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09100061388-09909061300

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما