فلزیاب دستی

فلزیاب دستی

فلزیاب دستی

فلزیاب دستی کوچک یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که برای شناسایی و تشخیص فلزات در زمین و اطراف آن به کار می‌رود. این دستگاه شامل یک دسته، قسمتی که آنتن فلزیاب در آن قرار دارد، یک صفحه نمایش و دکمه‌های کنترل است.

این دستگاه با ارسال سیگنال الکترومغناطیسی به زمین و دریافت بازتاب سیگنال از فلزات، فلزات را تشخیص می‌دهد. با استفاده از فلزیاب دستی کوچک می‌توان به سادگی فلزاتی مانند سکه، جواهرات، قطعات فلزی و غیره را در زمین پیدا کرد. این دستگاه برای کاربردهای مختلفی از جمله جستجوی گنج، پیدا کردن لوله‌های فلزی در دیوارها، تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

فلزیاب دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب دستی فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

ویژگی های مهمی که در خرید فلزیاب دستی کوچک باید به آن توجه کنید

برای خرید فلزیاب دستی کوچک به چند ویژگی مهمی که باید به آن‌ها توجه کنید، می‌توان اشاره کرد:

1- عمق شناسایی:

توانایی شناسایی فلزات در عمق کمتری را دارند و برخی دیگر می‌توانند فلزات را در عمق بیشتری تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نوع کاربری و نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که بهترین عمق شناسایی را دارد.

2- نوع فلزات شناسایی شده:

برخی از فلزیاب‌های دستی کوچک تنها قادر به شناسایی فلزات سبکی مانند سکه، جواهر و غیره هستند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند فلزات سنگین و آهنی مانند لوله‌های فلزی و غیره را نیز تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که نوع فلزاتی را که قصد شناسایی آن‌ها را دارید، تشخیص دهد.

3- حساسیت:

حساسیت فلزیاب به معنای توانایی دستگاه در شناسایی فلزات کمتر است. با حساسیت بالاتر، قادر به شناسایی فلزات کمتر و حتی فلزاتی که در عمق بیشتری قرار دارند، می‌باشد.

4- اندازه و وزن:

برخی از فلزیاب‌ها بسیار جمع و جور هستند و به راحتی قابل حمل هستند. اما در عین حال، برخی از دستگاه‌ها بزرگتر و سنگین‌تر هستند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی کوچک، باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که اندازه و وزن مناسبی داشته باشد.

5- صفحه نمایش:

فلزیاب دستی باید با یک صفحه نمایش مناسب همراه باشد که قادر به نمایش نتایج دستگاه باشد. برخی از دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش بزرگتر و بیشتر قابلیت‌های نمایشی هستند که ممکن است برای استفاده راحت‌تر و دقیق‌تر، بهترین گزینه باشند.

6- قیمت فلزیاب دستی کوچک :

قیمت فلزیاب دستی کوچک نیز یکی از ویژگی‌های مهم است که باید به آن توجه کنید. باید دقت کنید که قیمت بالاتر همیشه بهترین گزینه نیست و بهتر است با توجه به ویژگی‌هایی که نیاز دارید، یک مدل مناسب با قیمت مناسب انتخاب کنید.

 

فلزیاب دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب دستی فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

چند مدل از بهترین فلزیاب دستی کوچک

البته باید توجه داشت که تولیدکنندگان فلزیاب مختلفی هستند و هر کدام از این تولیدکنندگان، مدل‌های مختلفی از این دستگاه را تولید می‌کنند. در ادامه، چند مدل معروف و پرفروش فلزیاب دستی کوچک را به شما معرفی خواهم کرد:

1- Garrett Pro-Pointer AT: دارای ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، قابلیت تنظیم حساسیت، قابلیت تشخیص معدن و جواهرات، بیز صوتی و لرزشی، و باتری با طول عمر بالا است.

2- Minelab Pro-Find 35: ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، قابلیت تنظیم حساسیت، قابلیت تشخیص معدن و جواهرات، بیز صوتی و لرزشی، و باتری با طول عمر بالا است.

3- Fisher F-Pulse Pinpointer: ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، قابلیت تنظیم حساسیت، قابلیت تشخیص معدن و جواهرات، بیز صوتی و لرزشی، و باتری با طول عمر بالا است.

4- Nokta Makro Pointer: این فلزیاب دستی کوچک دارای ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، قابلیت تنظیم حساسیت، قابلیت تشخیص معدن و جواهرات، بیز صوتی و لرزشی، و باتری با طول عمر بالا است.

 

فلزیاب دستی 09909061300-09100061388
فلزیاب دستی فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

آیا فلزیاب دستی کوچک برای تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات مفید است؟

نه، استفاده از فلزیاب  برای تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات مفید نیست و به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. در واقع استفاده از فلزیاب  برای تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات بسیار خطرناک و مضر است، زیرا این دستگاه برای جستجوی فلزات در زمین و اطراف آن طراحی شده است و نباید برای تشخیص فلزات در بدن استفاده شود.

استفاده از فلزیابرای تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات ممکن است باعث آسیب به بافت‌های بدنی شود و در برخی موارد ممکن است باعث ایجاد تغییرات شیمیایی و فیزیولوژیکی در بدن شود. همچنین، این دستگاه نمی‌تواند بین فلزات سمی و غیرسمی تفکیک کند و ممکن است فلزات سمی را به عنوان فلزات غیرسمی تشخیص دهد. بهترین روش برای تشخیص فلزات در بدن انسان و حیوانات، مراجعه به پزشک متخصص است که با استفاده از تجهیزات پزشکی مناسب، می‌تواند فلزات موجود در بدن را تشخیص داده و در صورت لزوم، درمان مناسب را تجویز کند.

 

فلزیاب دستی09909061300-09100061388
فلزیاب دستی فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

کاربرد فلزیاب های قلمی در جستجوی گنجینه های باستانی

فلزیاب های قلمیدر جستجوی گنجینه های باستانی نیز به کار می روند. این دستگاه ها به دلیل قابل حمل بودن و قابلیت تنظیم حساسیت، برای جستجوی گنجینه های باستانی بسیار مناسب هستند. با استفاده از فلزیاب های قلمی، می توان به طور دقیق فلزات موجود در زمین را شناسایی کرد و امیدوار به پیدا کردن گنجینه های باستانی بیشتر شد.

ویژگی های مهم فلزیاب های قلمی  این است . که قابلیت ضد آب بودن را دارد و در عمق های مختلف تحت فشار آب تا 20 متر هم مشکلی ندارد و به راحتی می تواند اشیاء گرانبها و فلز را شناسایی کند.

افرادی که با سیستم های نقطه زن و اسکنرهای تصویری کار می کنند . بعضی از مناطق و محیط ها امکان اینکه لوپ و یا کویل سیستم ها را آن فضا ببرنند سخت است . یا احتمال اینکه به آنها آسیب برسانند خیلی زیاد است که سیستم های طلایاب دستی کوچک قادر است به راحتی به کاوشگران کمک کند.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00