فلزیاب بازرسی بدنی

فلزیاب بازرسی بدنی

فلزیاب بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنی یکی از دستگاه های مناسب کنترل تردد می باشد. که به آن راکت فلزیاب دستی نیز می‌گویند، با کمک راکت فلزیاب می توان انواع فلزات آهنی و غیرآهنی، موبایل و قطعات الکترونیکی و برد الکتریکی را کشف کرد.راکت بازرسی (HAND HELD METAL DETECTOR) با خاصیت پرتابل و سبک بودنی که دارد این امکان را می دهد که توسط نگهبان‌ها و مسئولان ورود و خروج، در ایستگاه‌های بازرسی به منظور جلوگیری از ورود افراد با ابراز‌های غیرمجاز، مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه منحصر به فرد به شما اجازه می دهد تا به طور کامل یک فرد را در حالی که دست خود را دور از بدن او قرار داده اید باتمام ملاحظات امنیتی و بدون خطا بازرسی نمائید.

 

فلزیاب بازرسی بدنی09909061300-09100061388
فلزیاب بازرسی بدنی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

مشخصات و ویژگی های راکت بازرسی

  1. کاربردی ساده و آسان در استفاده و کارایی
  2. دارای صفحه عریض جهت کشف و تشخیص تمامی اشیا فلزی با کمترین خطای ممکن در از دست دادن اشیا کوچک
  3. دستگاه به همراه شارژر و باطری مرغوب عرضه می گردد.
  4. قبل از استفاده از شارژ بودن کامل باطری اطمینان حاصل نمایید.
  5. دارای دو مد هشدار: بوق و چراغ ال ای دی و ویبراتور یا لرزاننده
  6. دارای کلید خودکار راه اندازی مجدد دستگاه جهت تشخیص اشیا ریز و کوچک
  7. تنظیم حساسیت دستگاه توسط کاربر با توجه به سطح حساسیت مورد نیاز.

 

نکته: کلید حساسیت پایین برای مواقعی که کاربر نمیخواهد برای اجسام ریز دستگاه هشدار دهد. در چنین مواردی کلید کنار کلید روشن و خاموش را نگه دارید.

 

فلزیاب بازرسی بدنی09909061300-09100061388
فلزیاب بازرسی بدنی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

 

راکت بازرسی بدنی کنکور

بازرسی داوطلبان کنکور در زمان ورود به جلسه امتحان یکی از چالش های همیشگی برای برگزاری کنندگان است، که این کار با استفاده از دستگاه راکت بازرسی بدنی کنکور بسیار آسان شده  است. از چالش‌های اساسی برگزار کنندگان امتحانات سراسری مانند کنکور، جلوگیری از ورود وسایل الکترونیکی ممنوعه مانند موبایل، ماشین حساب، گیرنده‌های صوتی مانند هندزفری و غیره می باشد، شناسایی و جلوگیری از ورود این  قبیل وسایل از کاربردهای مهم راکت های بازرسی بدنی مناسب کنکور است.

استفاده از راکت موبایل یاب در بازرسی داوطلبان کنکور باعث صرفه جویی در زمان و ورود به جلسه امتحان میشود. وقت‌گیر بودن بازرسی بدنی کنکور موجب ورود وسایل ممنوعه و استفاده از آنها توسط افراد مختلف به جلسه امتحان می گردد، که می توان با استفاده از راکت موبایل یاب باعث سرعت بخشی به این  روند شد.

 

فلزیاب بازرسی بدنی09909061300-09100061388
فلزیاب بازرسی بدنی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

 

راکت فلزیاب کنکور

با استفاده از راکت بازرسی بدنی کنکور  می‌توان از ورود اشیاء ممنوعه مانند موبایل و … به جلسه کنکور جلوگیری کرد،و از انجام عمل خلاف قانون نظیر تقلب جلوگیری خواهد کرد. با استفاده از راکت فلزیاب کنکور میتوان از هدر رفتن وقت داوطلبان جلوگیری کرد، بطوری که میتوان در کمتر از 30 ثانیه هر فرد را به صورت کامل و بدون لمس فیزیکی افراد بازرسی کرد.

راکت بازرسی بدنی کنکور توانی تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند ، تبلت، گوشی، ساعت، هوشمند را دارد. مزیت دیگر راکت بازرسی کنکور یا فلزیاب کنکور سبک وزن بودن راحتی حمل آن است و به همین دلیل  پرسنل و ماموران بازرسی هنگام استفاده از آن هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

با این حال استفاده از راکت بازرسی هنوز در کشور ما به صورت قانونی اجرایی نشده است و به شکل محدود در ورودی مراکز برگزاری آزمون و یا برخی مدارس برای جلوگیری از تقلب استفاده می شود.

 

 

فلزیاب بازرسی بدنی09909061300-09100061388
فلزیاب بازرسی بدنی فروش فلزیاب در شهر فلزیاب09909061300-

 

 روش بکارگیری راکت بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنی، به طور کلی برای کشف اجسام فلزی آهنی و غیر آهنی در روی بدن فرد بکار گرفته می‌شوند. آنها بیشتر در مجموعه های امنیتی و نظامی و مدارس برای کشف و اسکن افرادی که با خود سلاح یا فرستنده و گیرنده یا بمب انتحاری دارند، استفاده می‌شوند.

روش بکارگیری راکت بازرسی بدنی را دراین قسمت به طور مختصر توضیح می‌دهیم:
  • روشن و خاموش کردن: تمام راکت های فلزیاب بازرسی دستی یک کلید روشن / خاموش دارند و جهت روشن کردن دستگاه از آن استفاده می‌شود.
  • تنظیم حساسیت: یکسری از مدل های راکت بازرسی دارای تنظیم حساسیت هستند که شما می توانید برای کشف قطعات ریزترحساسیت آن را تنظیم کنید.
  • اسکن کردن افراد: راکت بازرسی موبایل را از فاصله ۳ تا ۵ سانت از بدن فرد نگه دارید و روی بدن فرد از بالا به پایین بکشید. مطمئن شوید که همه قسمت های بدن مانند سر، تنه، بازوها و پاها، اسکن شده‌اند.
  • توجه به بوق هشدار: اگر راکت فلزیاب، شی فلزی را شناسایی کند، در حالت عادی بوق هشدار مانند صدا با ویبره منتشر می‌کند. دربعضی از راکت ها هم به صورت نمایش ال ای دی بوده،  که روی دسته آن کار شده است.
  • کشف شیء فلزی: پس از کشف فلز، از راکت بازرسی برای پیدا کردن جایی که شیء ممنوعه قرار گرفته، استفاده کنید. راکت فلزیاب را به سمت پایین و بالا در منطقه مورد نظر حرکت دهید تا موقعیت وسیله فلزی شناسایی شود.
  • خاموش کردن دستگاه بعد از استفاده: حتما بعد از استفاده راکت بازرسی دستی، آن را خاموش کرده تا طول عمر باتری آن بالاتر برود.

نکات بسیار مهم در نگهداری راکت موبایل یاب

  1. مدت زمان شارژ برای باطری دستگاه بین ۱/۵ تا ۲ ساعت است. مدت زمان گذاشتن شارژ به صورت شب تا صبح، آسیب جدی به باطری و بعد به برد دستگاه خواهد رساند.
  2. در صورتی که به مدت طولانی از راکت بازرسی استفاده نمی‌کنید حتماً باطری آن را از داخل دستگاه در بیاورید تا باطری آن سولفاته نشده و به مراتب به برد دستگاه آسیب نرساند.
  3. مواظب باشید که به دستگاه ضربه وارد نشده و از کیف کمری استفاده نموده و هنگام حمل آن بند مورد نظر را در دست خود قرار دهید تا از دستان شما رها نشود.
  4. از فول شارژ بودن راکت موبایل یاب همیشه اطمینان حاصل بفرمائید. چون تاثیر بسیار زیادی در حساسیت و شناسایی قطعات فلزی در بدن دارد.
  5. در مواقعی که قصد شارژ راکت را دارید از محافظ‌های برق با کیفیت استفاده نموده تا نوسانات برقی باعث سوختن شارژر و برد دستگاه نشود.
  6. حساسیت دستگاههایی که قابلیت تنظیم به صورت دستی را دارند را مداوم تغییر ندهید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما