تشخیص فلزات و طلا در زمستان

تشخیص فلزات و طلا در زمستان

تشخیص فلزات و طلا در زمستان

بسیاری از افراد معتقدند که اکتشاف و کشف مواد معدنی تنها به فصول خاص و شرایط جوی ویژه‌ای محدود است. اما واقعیت این است که علاقه‌مندان و جستجوگران بسیاری وجود دارند که علاقه به تشخیص فلزات در زمستان دارند. برای داشتن یک فرآیند تشخیص موفقیت‌ آمیز در زمستان، باید به نکات زیادی توجه کرد.

آیا می توان در برف فلزات را تشخیص داد؟ آیا این کار به دستگاه فلزیاب آسیب می رساند؟ بله، میتوان در برف فلزات را تشخیص داد با این حال، اگر برف عمیق باشد، دستگاه فلزیاب نمی‌تواند به عمق زمین که مد نظر شماست نفوذ کند.

برای دستیابی به عمق موردنظر، منطقه‌هایی را انتخاب کنید که برف ندارند یا باد بخشی از زمین را پاک کرده باشد. این اقدام به شما کمک می‌کند تا با چالش‌های کمتری مواجه شوید و به سرعت به هدف خود برسید.

 

نکات مهم در استفاده از فلزیاب

در این بخش از مقاله به بررسی نکات مهم برای استفاده از فلزیاب در برف می پردازیم:

 استفاده از محافظ کویل: توصیه می شود که حتماً از محافظ کویل برای دستگاه طلایاب خود استفاده کنید. این محافظ از بریدگی کویل‌ها جلوگیری می‌کند و در زمستان نیز بسیار مفید است زیرا از برق‌گرفتگی جلوگیری می کند.

پیشگیری از رطوبت: رطوبت ناشی از برف می‌تواند دستگاه فلزیاب را خاموش کند. بنابراین، داشتن محافظ کویل برای جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه ضروری است. این محافظ همچنین از خراب شدن قطعات الکترونیکی دستگاه شما جلوگیری می‌کند.

ضد آب بودن دستگاه: اگر دستگاه فلزیاب شما کاملاً ضد آب نباشد، ممکن است خطر خراب شدن آن وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما برای شرایط مرطوب و برفی مناسب است.

با رعایت این نکات، می‌توانید با اطمینان در برف فلزات را تشخیص دهید و از دستگاه فلزیاب خود به بهترین نحو استفاده کنید.

 

تشخیص فلزات و طلا در زمستان09909061300-09100061388
تشخیص فلزات و طلا در زمستان فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

نکات فلزیاب زمستانی

اهورا فلزیاب در این قسمت نکات ضروری برای فلزیابی در زمستان را مورد بررسی قرار می دهد:

تجهیزات مورد نیاز

یکی از مهم‌ترین تجهیزات فلزیابی در زمستان، یک بیل قوی است. زمین سخت زمستانی حفاری را دشوار می‌کند، بنابراین یک بیل فلزی محکم برای نفوذ به لایه اول خاک ضروری است. همچنین، اگر زمین بسیار یخ‌زده باشد، همراه داشتن یک کلنگ دستی نیز ایده خوبی است تا با آن زمین یخ‌زده را قبل از حفاری بشکنید.

مدیریت باتری

هوای سرد باعث می شود باتری سریع تر تخلیه شود. بنابراین، قبل از خروج از خانه، مطمئن شوید که فلزیاب شما کاملاً شارژ شده است. در صورت نیاز به استراحت، یک شارژر ماشینی همراه داشته باشید تا بتوانید در حین گرم شدن، فلزیاب خود را شارژ کنید.

پوشاک ضد آب برای فلزیابی در زمستان

پوشیدن شلوار ضد آب اطمینان می دهد که در صورت افتادن بر روی زمین برای حفاری، آب به داخل نفوذ نمی‌کند. همچنین، دستکش های ضد آب به شما کمک می‌کنند تا به راحتی در محیط‌ های یخی جستجو کنید و ماجراجویی فلزیابی خود را به دلیل لباس نامناسب به پایان نرسانید.

فلزیاب های زمستان

برخی از بهترین فلزیاب های مناسب زمستان را به شما معرفی میکنیم:

فلزیاب Garrett AT MAX

فلزیاب وی ال اف Garrett AT MAX یک دستگاه قدرتمند و چند منظوره از شرکت آمریکایی Garrett است که عملکرد برتر و عمق بیشتری را برای تشخیص طلا و دیگر اهداف فراهم می کند. با ویژگی‌ها و مزایای متنوعی که به بازار عرضه شده است.

فلزیاب گرت ای تی مکس یکی از فلزیابرهای رقابتی‌ترین است. از جمله ویژگی‌های جذاب این دستگاه، مقاومت آن در برابر آب شور، باران، برف و سایر شرایط محیطی است.

این ویژگی باعث می‌شود که شکارچیان بتوانند در آب‌های شور و محیط‌های آبی دیگر با آرامش بیشتری به دنبال گنجینه بگردند. همچنین، عمر باتری آن تا ۲۰ ساعت با استفاده از چهار عدد باتری قلمی ممکن است.

 

تشخیص فلزات و طلا در زمستان09909061300-09100061388
تشخیص فلزات و طلا در زمستان فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

GPX 6000

GPX 6000 از شرکت Minelab، یک فلزیاب حرفه ای و معتبر است که به تازگی به مجموعه فلزیاب های طلای حرفه‌ای این شرکت اضافه شده است.

این فلزیاب بوقی به طور اختصاصی برای کاوش طلا طراحی شده و ویژگی های پیشرفته‌ای دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تکنولوژی GeoSense-PI اشاره کرد که حتی در شرایط محیطی غیرمنتظره قادر به شناسایی کوچکترین مقادیر طلا می باشد.

طراحی سبک و متعادل دستگاه جی پی ایکس 6000 امکان استفاده آسان و راحت از آن در محیط‌ های مختلف را فراهم می کند. همچنین، صفحه نمایش LCD با نور پس‌زمینه به کاربر اطلاعات را نمایش می دهد و امکان تنظیمات مختلف از طریق کنترل‌های حداقلی را فراهم می سازد.

 

تشخیص فلزات و طلا در زمستان09909061300-09100061388
تشخیص فلزات و طلا در زمستان فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

EXP 4500

اسکنر تصویری EXP 4500محصول OKM آلمان یک فلزیاب چند منظوره است که برای شکارچیان گنج از تمام سطوح تجربه مناسب است. این دستگاه قادر به شناسایی گنج‌های دفن شده در عمق‌هایی که فلزیاب‌های معمولی نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند، از جمله بازمانده های دفن شده، آثار باستانی، گنجینه های گم شده و کانی های طلای طبیعی است.

فلزیاب ای ایکس پی 4500 دارای سنسور های قابل تعویض است که برای هدف و عملکرد خاص بهینه سازی شده اند. همچنین، نرم افزار ویژوالایزر 3D با امکانات تحلیلی قدرتمندی همراه است که اطلاعات بصری جزئی را درباره اهداف دفن شده ارائه می دهد، از جمله شکل، اندازه، موقعیت و عمق آن‌ها را بدست می‌ آورد.

 

تشخیص فلزات و طلا در زمستان09909061300-09100061388
تشخیص فلزات و طلا در زمستان فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

 

فلزیاب Equinox

Equinox یک فلزیاب چند منظوره استرالیایی است که با تکنولوژی جدید Multi-IQ، بیش از چهار فرکانس جستجو را همزمان فراهم می‌کند. از طریق استفاده همزمان از فرکانس‌های مختلف، می‌توانید اهداف فلزی زیرزمینی را با انواع مختلف و اندازه‌های مختلف فلزات پوشش دهید.

استفاده از این تکنولوژی به کاوشگر زمان و تلاش زیادی صرفه جویی می کند و امکان بررسی بیشتر اهداف را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند.

Equinox استرالیایی، به دلیل سهولت استفاده، محبوب است، و با حالت طلایی خاص، برای کاوش طلایی نیز بسیار مناسب است. این فناوری امکان تشخیص اشیاء فلزی مختلف را فراهم می کند، از جمله انواع مختلف و اندازه های مختلف، و در نتیجه، کاهش تلاش و زمان را به همراه دارد.

 

تشخیص فلزات و طلا در زمستان09909061300-09100061388
تشخیص فلزات و طلا در زمستان فروش فلزیاب درشهر فلزیاب 09909061300

بهترین مکان ها برای فلزیابی در زمستان

در هنگام جستجو و تشخیص فلزات در زمستان، سه نکته اصلی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کتید:

جستجو در آب هایی که یخ نزده اند: این مکان ها برای جستجو بسیار مناسب هستند، به شرطی که لباس مخصوص غواصی داشته باشید. داشتن یک فلزیاب ضد آب نیز ضروری است، زیرا فلزیاب غیر ضد آب در آب ممکن است دچار مشکل شود.

تشخیص در آب های کم عمق: در این مناطق نیازی به مواجهه با زباله‌ها یا مشکلات خشکی نخواهید داشت و ممکن است نیاز به حفاری عمیق نداشته باشید.

سواحل و مناطق حفاظت شده در زمستان: این مکان ها می‌توانند بسیار مناسب برای جستجو باشند. در زمستان، ترافیک معمول تابستانی وجود ندارد و بادهای زمستانی اشیاء را به ساحل می آورند.

گودال های طبیعی در شن: به دنبال گودال‌های طبیعی در شن باشید. آب اشیاء را به پایین‌ترین نقطه ممکن می برد. اگر نزدیک به آب شور نیستید و شن‌ها یخ زده‌اند، منتظر یک روز آفتابی بمانید تا آفتاب شن ها را یخ‌ زدایی کند و بتوانید حفاری کنید. مطمئن شوید که محافظ کویل دارید تا فلزیاب شما از آب محافظت شود.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00