اموزش فلزیاب آنفیبیو

اموزش فلزیاب آنفیبیو

اموزش فلزیاب آنفیبیو

فلزیاب انفیبیو | Anfibio یکی از بهترین و همین طور قوی ترین دستگاه های فلزیاب است. نحوه کارکرد طلا یاب آنفیبیو به صورت وی ال اف است. طلا یاب Anfibio ساخت شرکت نوکتا ماکرو کشور ترکیه است. این دستگاه طلایاب قادر است تا عمق 3 متر را به صورت چند فرکانسه کاوش کند و اشیای قیمتی را تا عمق 3 متر برای اپراتور آشکار سازد.

فناوری به کار رفته در تولید و ساخت فلزیاب انفیبیو، به صورت وی ال اف است. این فناوری فلزیاب آنفیبیو را قادر ساخته است که توانایی تشخیص فلزات را تا عمق 3 متر داشته باشد. همچنین دستگاه Anfibio می تواند بر اساس نوع فلز، با بوق و کد مخصوص آن فلز، وجود آن فلز خاص را به اپراتور اطلاع بدهد.

طلایاب انفیبیو 3 فرکانس کاری دارد که عبارت اند از: فرکانس های کاری 5، 14 و 20 کیلو هرتز. برای کاوش در عمق های زیاد می توان از فرکانس 5 و 14 کیلو هرتز استفاده کرد. فرکانس 20 کیلو هرتز برای کاوش در عمق های کم استفاده می شود.

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا

 

 

برخی از ویژگی های دستگاه فلزیاب Anfibio

  • مجهز به 3 سطح عمق زنی
  • مجهز به عملکرد U.D
  • عرضه به همراه کویل 11 اینچی جدید
  • عرضه به همراه هدفون بی سیم ۲.۴ گیگا هرتزی
  • امکان به روزرسانی آنلاین فریمور از طریق اتصال USB دستگاه به کامپیوتر
  • دارای گواهی IP68
  • دارای نور پس زمینه صفحه کلید
  • دارای قابلیت تفکیک و جدا سازی کاملاً دقیق و بی نقص فلزات از یکدیگر
  • دارای حالت ساحل پیشرفته
  • دارای قابلیت کاوش سریع
  • دارای ۵ حالت مختلف برای جست و جو
  • دارای قابلیت لرزش هنگام تشخیص هدف
  • دارای شفت ۷۶ سانتی متری (۳۰ اینچ) جمع شدنی
  • دارای باتری داخلی

 

 

اموزش فلزیاب آنفیبیو09909061300-09100061388
اموزش فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

آموزش بالانس فلزیاب انفیبیو شرکت نوکتا

بالانس زمین با Antibio به سه روش انجام میشود خودکار دستی و ردیابی وقتی دکمه GB هنگام انجام تراز خودکار یا دستی زمین فشار داده می شود، دستگاه بدون در نظر گرفتن حالت جستجوی انتخاب شده به صورت خودکار در پس زمینه و بدون هیچ گونه نشانه ای برای کاربر به حالت جستجوی عمومی (GEN یا GEN) Delta تغییر حالت میدهد پس از اتمام تراز ،زمین مقدار فعلی تراز زمین در کادر Ground Balance GB در سمت راست صفحه نمایش نشان داده می شود.

 

بالانس خودکار زمین فلزیاب انفیبیو

(۱) جایی را پیدا کنید که فلز وجود نداشته باشد.

(2) دکمه GB را فشار داده و نگه دارید مقدار GRUND BALANCE و پیام هشدار Pump Coil”” روی صفحه نمایش نشان داده میشود . سپس شروع به پمپاژ کویل جستجو از بالا و پایین از حدود  15 الی 20 سانتی متر کنید با حرکات صاف و به موازات سطح زمین تا ۳ سانتی متر کویل را از سطح زمین پایین نگه دارید

(3) ادامه دهید تا یک بوق که نشان دهنده اتمام تر از زمین است شنیده شود برا زمین تکمیل شود . شرایط زمین معمولا حدود ۲-۲ پمپ طول می کشد تا تراز زمین تشکیل شود .

 

 

اموزش فلزیاب آنفیبیو09909061300-09100061388
اموزش فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

بالانس خودکار زمین فلزیاب انفیبیو

(۴) پس از اتمام تر از زمین مقدار تراز زمین بر روی صفحه نمایش (GB) نشان داده میشود. دستگاه تا زمانی که دکمه G6 را فشار داده و کویل را یمباز میکنید . همچنان به تراز زمین و تولید صدای بوق ادامه میدهد. برای اطمینان از مناسب بودن تراز زمین حداقل ۲ ۳ بار تراز زمین را حفظ کرده و مقادیر تراز زمین را بر روی صفحه نمایش بررسی کنید به طور کلی اختلاف بین مقادیر نباید از ۲۱ عدد بیشتر باشد.

(۵) اگر نمی توانید تراز زمین را داشته باشید به عبارت دیگر، اگر هیچ صدای بوقی تولید نشود به این معنی است که با زمین بیش از حد رسانا است. با کانی نیست، با هدف در زیر کویل جستجو وجود دارد. در چنین حالتی تراز زمین را در مکان دیگری امتحان کنید اگر هنوز نمی توانید تراز زمین را بگیرید، بخش ” جزئیات مهم در مورد تراز زمین” را بخوانید با آزاد شدن دکمه تراز ،زمین دستگاه برای مدت کوتاهی به کار خود درGEN یا GEN Delta ادامه میدهد و مقدار تراز زمین روی صفحه میماند تنظیم دقیق دستی مقدار تراز زمین را امکان پذیر می سازد برای اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی به بخش تراز دستی زمین مراجعه کنید اگر این مورد دلخواه نیست یک بار دکمه PP را فشار دهید تا به صفحه اصلی برگردید.

:توجه اگر مقدار ISAT زیاد تنظیم شود دستگاه ممکن است تر از خودکار زمین را نداشته باشد. در چنین حالتی ابتدا مقدار SAT را در حالت GEN Delta در Antibio Multi یا در حالت GEN در مدلهای 14 Anfibio با 19 Anfibie پایین بیاورید. پس از تراز زمین ISAT را به حالت اولیه برگردانید.

بالانس دستی زمینی فلزیاب انفیبیو

به شما امکان میدهد مقدار تراز زمین را به صورت دستی تغییر دهید . با این حال، در مواردی که توازن زمینی موفقیت آمیز با استفاده از روشهای دیگر انجام نشود .

که امکان تر از اتوماتیک زمین را به راحتی بر روی هر نوع زمین فراهم میکند بنابراین توصیه می شود. تراز زمین به صورت خودکار هنگام راه اندازی انجام شود. با این حال ممکن است در بعضی موارد زمین برای تر از خودکار مناسب نباشد و دستگاه نتواند بر انسانی چنین زمینی عمل تراز را ایجاد کند.

در چنین مناطقی اگر از مدل Antibio Multi یا 14 Anfibio استفاده میکنید میتوانید تراز زمین را در حالت BEACH به صورت خودکار انجام دهید و سپس به حالت های دیگر بروید با تراز دستی زمین را امتحان کنید. اگر از مدل 19 Anfibio استفاده میکنید تراز دستی زمین را امتحان کنید. با این حال تراز دستی زمین نیاز به مهارتی دارد که با گذشت زمان از طریق تمرین بدست می آید.

 

 

اموزش فلزیاب آنفیبیو09909061300-09100061388
اموزش فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

برای انجام بالانس دستی زمین فلزیاب انفیبیو

(۱) یک نقطه مشخص و بدون فلزات پیدا کنید و دستگاه را در حالت Anfibio Multi یا GEN و در مدلهای 14 Antibio و 19 Anfibio به حالت GEN Delta تغییر دهید.

(۲) برای انجام تراز دستی زمین باید به صداهایی که از زمین میآیند گوش دهید کویل جستجو را از حدود ۱۵ ۲۰ سانتی متر بالای سطح زمین به پایین و تا ۳ سانتی متر از زمین با حرکات صاف پمپ کنید و آن را موازی زمین نگه دارید. اگر هنگام برداشتن کویل جستجو از سطح زمین صدا بالاتر رود. مقدار تراز زمین بسیار کم است. به عبارت دیگر اثر زمین منفی است و باید با استفاده از دکمه (۰) مقدار تراز زمین افزایش یابد.  مقدار تراز زمین بسیار زیاد است. به عبارت دیگر اثر زمین مثبت است و لازم است با استفاده از دکمه ) ( مقدار تراز زمین کاهش یابد.

(۳) دکمه تراز زمین را یک بار فشار دهید و آن را رها کنید.  مقدار تراز زمین روی صفحه نمایش داده میشود و برای لحظه ای در آن باقی می ماند. در صورت تغییر صفحه میتوانید با فشار دادن دکمه تراز زمین به صفحه تراز زمین برگردید. توازن دستی زمین توابع در محدوده ۰ ۹۹۸۰ است. با این حال هر مقدار ۵ مرحله را برای تنظیم دقیق درون خود پوشش می دهد.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09100061388-09909061300

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

آسیامدرن

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما