آموزش فلزیاب گرت

آموزش فلزیاب گرت

آموزش فلزیاب گرت

فلزیاب گرت Garrett Atx یک فلزیاب خاص برای افراد تازه کار و حرفه ای می باشد.

این محصول ویژگی های خاصی دارد که شما را به خود جذب خواهد کرد.دستگاه گرت با تکنولوژی پیشرفته‌اش آنچه در زیر خاک است را به شما نشان می‌دهد .
دستگاههای دیگر فقط می‌توانند عمق هدف و یا نوع فلز را به شما نشان دهند دستگاه GTI2500 گرت سریع‌ترین و دقیق‌ترین فلزیاب جهان با تراشه کامپیوتری DSPو لوپ جستجوی قابلیت‌های کاوش دستگاه GTI 2500 نامحدود است .

فلزیاب با تکنولوژی نقطه زنی، قابلیت تشخیص فلزات با دقت بالا و تفکیک آن‌ها از یکدیگر را دارد. با استفاده از این فلزیاب، می‌توان به راحتی فلزات گرانبها مانند طلا و نقره را شناسایی کرد.

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا 09909061300

 

 

 

این محصول دارای تنظیمات مختلفی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا برای شناسایی هر نوع فلزی، تنظیمات مناسب را انجام دهد. همچنین، این فلزیاب با قابلیت تنظیم صدای بوق و ویبره، به کاربر امکان شناسایی فلزات را در شرایط دشوار همچون زیر آب فراهم می‌کند.

فلزیاب گرت اپکس با قابلیت تفکیک بالا، می‌تواند فلزات مختلف را با دقت بالا شناسایی کند. همچنین، با قابلیت شناسایی فلزات در عمق کاوش تا 1.5 متر، این فلزیاب برای کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به کاوش فلزات گرانبها بسیار مناسب است.

 

 

آموزش فلزیاب گرت 09909061300-09100061388
آموزش فلزیاب گرت فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

مشخصات:

  • این دستگاه دارای بالاترین کارایی است وحداکثر حساسیت را در تمام اهداف مورده جستجو را ارائه می دهد. دسترسی آسان به همه کنترل ها با یک دست نیزامکان دارد و شامل ویژگی های پیشرفته ای برای غلبه بر شدیدترین شرایط محیطی است.
  • فناوری PI با 22 فرکانس ایده آل برای جستجو حتی در آب است و ردیابی و عملکرد و حساسیت دستگاه در کلیه اهداف ، به ویژه در مورد وسایل کوچک و رسانایی کم (لوازم زیر 0.1 گرم ، جواهرات ریز و غیره). بسیار خوب است و همه اهداف از جواهرات گرفته تا سکه های کوچک را تشخیص می دهد.
  • منوی کاربری فوق العاده ساده و انالوگ
  • بالانس بسیار سریع و آسان در هر شرایطی
  • دارای سیستم کنترل و عملکردهای کاربر و نشانگرهای LED قدرت سیگنال ، میزان صدا ، حساسیت (13 تنظیم) ، Pinpoint ودکمه های کنترل
  • دارای سیستم کنترل برای تغییر آستانه صوتی (25 تنظیم)
  • مجهز به سیستم اسکن و انتخاب فرکانس در محیط های مختلف
  • دارای حالت های مختلف حرکتی و غیرفعال کردن حالت های دیگر ، به علاوه حالت Pinpoint Two Trim Elim Modes (هر دو حالت حرکت)
  • ضد اب و کار در برف و باران وزیر اب
  • حداکثر عمق جستجو  زیر آب 10 فوت (3 متر) و 200 فوت درسطح (65 متر)
  • دارای تنظیمات مربوط به جستجو در آب شور و سنگین است و برای پایداری بیشتر می توان از Discrim استفاده نمود
  • مقاوم در برابر ضربه و عوامل محیطی

 

 

آموزش فلزیاب گرت 09909061300-09100061388
آموزش فلزیاب گرت فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

استفاده از فلزیاب Garrett ATX ممکن است به نظر برخی افراد پیچیده و چالش‌بر باشد، اما با مراعات مراحل زیر و تمرین، می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید:

1. مطالعه راهنما و دستورالعمل: ابتدا راهنمای استفاده از فلزیاب Garrett ATX را به دقت مطالعه کنید. این دستورالعمل شامل اطلاعاتی درباره نحوه استفاده، قابلیت‌ها و تنظیمات دستگاه می‌باشد.

2. تنظیمات اولیه: فلزیاب ATX دارای تنظیمات مختلفی است که باید بر اساس شرایط محیطی و نوع جستجو تنظیم شوند. شامل تنظیم حساسیت، حالت‌های جستجو (مانند حالت نقره و طلا) و تنظیمات صدا است.

3. تمرین و آشنایی با صداها: با تمرین و تمرکز بر صداهایی که توسط دستگاه تولید می‌شوند، به تدریج می‌توانید صداهای مرتبط با اهداف مختلف (مانند طلا، نقره، آهن و …) را تشخیص دهید.

4. استفاده از تکنیک‌های جستجو: یادگیری تکنیک‌های جستجوی بهینه می‌تواند به شما کمک کند تا در بهترین حالت ممکن از فلزیاب استفاده کنید. برخی از تکنیک‌های مورد استفاده شامل صف‌بندی (Grid Searching)، جستجوی برداشت (Scraping) و جستجوی عمقی (Depth Searching) است.

5. تجربه و تمرین: با گذراندن زمان و تمرین، مهارت‌های شما در استفاده از فلزیاب Garrett ATX بهبود می‌یابد. هر چه بیشتر با دستگاه کار کنید، قدرت تشخیص و تفسیر صداها افزایش می‌یابد.

توصیه می‌شود قبل از شروع به استفاده از فلزیاب Garrett ATX، با مطالعه دقیق دستورالعمل و تمرین در شرایط مختلف، آشنایی کاملی با عملکرد و قابلیت‌های دستگاه پیدا کنید.

 

آموزش فلزیاب گرت 09909061300-09100061388
آموزش فلزیاب گرت فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

 

فلزیاب Garrett ATX یک دستگاه قدرتمند برای جستجوی فلزات است که برخی از مزایای آن عبارتند از:

1. عملکرد قوی در شرایط سخت: Garrett ATX با داشتن ضدآبی بودن و مقاومت در برابر ضربه، گرد و غبار و شرایط محیطی سخت، مناسب برای استفاده در مناطق سخت و دشوار مانند مناطق معدنی، صحراها و سواحل می‌باشد.

2. قابلیت تشخیص عمق: ATX قادر به تشخیص عمق فلزات است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا عمق تخمینی فلز یافت شده را مشخص کنید و در نتیجه زمان و انرژی خود را در جستجوی اهداف مورد نظر بهینه سازید.

3. حالت‌های جستجوی متعدد: ATX دارای حالت‌های جستجوی مختلفی است که بر اساس نوع فلز و شرایط محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثال‌هایی از حالت‌های جستجو شامل نقره، طلا، آهن و تمام فلزات است.

4. قابلیت تنظیم حساسیت: دستگاه ATX امکان تنظیم حساسیت را فراهم می‌کند. با تنظیم حساسیت بهینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دستگاه به میزان لازم به فلزات واکنش نشان می‌دهد و اهداف را با دقت تشخیص می‌دهد.

5. قابلیت شناسایی هدف‌های کوچک: ATX قادر به شناسایی هدف‌های کوچک و ضعیف نیز می‌باشد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به دنبال جزئیات دقیق‌تر و فلزاتی با ارزش کوچکتر باشید.

6. سیستم صوتی قوی: دستگاه ATX دارای سیستم صوتی قوی است که به شما اجازه می‌دهد با تشخیص صداهای مختلف، از جمله صدای اهداف، به راحتی فلزات را تشخیص دهید.

از طرف دیگر، لازم به ذکر است که مزایای فلزیاب Garrett ATX ممکن است بسته به شرایط محیطی و نیازهای شما متغیر باشد.

 

 

 

 

آموزش فلزیاب گرت 09909061300-09100061388
آموزش فلزیاب گرت فروش فلزیاب در شهر فلزیاب 09100061388

 

 

 

قیمت دستگاه گرت

اما اگر به دنبال یک فلزیاب با عملکرد بالا و قابلیت تفکیک فلزات باشید،این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها است.

با این حال، در خرید فلزیاب گرت اپکس به دلیل قیمت بالای آن، باید دقت کافی را داشته باشید و قبل از خریدفلزیاب ، به مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های فلزیاب‌های دیگر بپردازید

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید 09100061388-09909061300

 

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید گرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید
میتوانید از طریق مربوطه اقدام به فروش فلزیاب نمایید همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت
حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن  با ما در ارتباط باشید

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب Tesoro Tejon

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با 09100061388 ، 09909061300  ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام

آسیامدرن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


معرفی بهترین فلزیاب ها


ردیاب X1 RADAR
قیمت ردیاب LRL 1000
جت اسکن Z4 V200
جت اسکن Z8 V200
جت اسکن z16 v200
جت اسکن z100

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 18:00
یک شنبه
9:00 تا 18:00
دو شنبه
9:00 تا 18:00
سه شنبه
9:00 تا 18:00
چهار شنبه
9:00 تا 18:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
تماس با ما